اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM : در این سیستم ما با یک میدان مغناطیسی بسیار قوی روبرو هستیم که عنصرهای امنیتی آن نوارهای مغناطیسی نرمی هستند که جنسشان آمورف می باشد که بر روی این نوار به صورت دوره ای قطب های مغناطیسی معکوس می گردند. عموما بین یک هرتز تا هزار هرتز میباشند.

زمانی که در میدان مغناطیسی این نوارها اشباع گردند موجب می شود تا در فرکانس پایه ی دستگاه امنیتی هارمونیک تولید شود و دستگاه در چنین شرایطی واکنشی به فرکانس هارمونیک نشان نمیدهد و عکس العمل آن برعکس به دیفرانسیل سیگنال ها است.

گیت فروشگاهی EM چگونه کار میکند ؟

این سیستم های الکترومغناطیسی با وجود این فرکانس پایین و سطح امنیت تنها برای کالاهای مناسب هستند که فلزی می باشند. در رابطه با نقطه ضعف چنین سیستمهای باید بیان کرد که برای انجام صحیح بازرسی باید خط های میدان مغناطیسی دستگاه امنیتی به شکل عمود بر نوار فلزی آمورف بوده باشند که به موقعیت گیت ها وابسته است.

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM

اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM

به وسیله لایه مغناطیسی این تگ ها پوشانده شده اند و زمانی که بخواهند تگ ها را غیرفعال کنند صندوق دار با یک آهن ربای قوی آن ها را از کار می اندازد به این شکل که آهنربای دائمی قوی را برای غیرفعال سازی عنصر امنیتی در امتداد نوار مغناطیسی می کشند.

  بهترین نحوه ی نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

در این تکنولوژی عموما این امکان وجود دارد که برچسب ها دوباره قابلیت فعال سازی و استفاده را داشته باشند به این شکل که حدود ده عدد سیم پیچ اصلی و برخی سیم پیچ کوچک تر باید بین دو سیم پیچ اصلی قرار داده شود تا برای فعال سازی مجدد میدان لازم را بدست آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *