تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی : یک نوع از اقدامات امنیتی برای فروشگاه ها و مکان هایی که نیاز به امنیت بیشتری دارند می توان تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی را استفاده کرد . که امروزه اکثرا در تمامی فروشگاه ها جهت حفظ و امنیت کالاها استفاده می شود . اکثرا کالاهایی که بسته بندی شده اند زودتر در معرض سرقت افراد سودجو هستند ولی با نصب تگ و لیبل بر روی چنین اجناسی می توان جلوی گم شدن و یا سرقت آن ها را گرفت .

برچسب های مختلفی در بازار موجود است که از جمله مهمترین آن ها می توان به AM و RF اشاره کرد البته نباید این نکته را فراموش کرد که برخی از لیبل ها و تگ ها فقط مخصوص بطری و لباس طراحی شده اند که فقط در چنین فروشگاه هایی کاربرد دارد .

تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

انواع تگ

تگ سخت Hard tag

تگ نرم Saft tag

کاربرد تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

تگ و لیبل ها بر روی کالاها و اجناس فروشگاه نصب می گردند این امر سبب می شود که کالاها از لحاظ امنیتی حفظ شوند و تنها در زمان فروش اجناس توسط فروشندگکان جدا می شوند ولی اگر به هر نحوی فردی قصد جدا کردن آن ها را از اجناس داشت زنگ هشدار به صدا در می آید و صاحب فروشگاه را از خروج بدون مجوز اجناس آگاه می سازد . گیت های فروشگاهی که در خروجی و یا ورودی یک فروشگاه نصب می شوند که این امر سبب می شود کالاهای داخل فروشگاه از دست افراد سودجو در امان باشند .

  معرفی گیت دزدگیر فروشگاهی آر اف - در دو نوع تک برد و چند بردRF

تگ ها و لیبل های فروشگاهی در انواع مختلف طراحی شده اند که هر کدام کاربردهای گوناگونی دارند و در انواتع شکل ها , فرکانس ها و جنس های مختلف طراحی شده اند که فروشندگان می توانند با خرید انواع تگ ها و لیبل ها با توجه به کاربردی که دارند یعنی تگی را خریداری نمایند که مخصوص کالا و اجناس فروشگاه طراحی شده باشد یعنی هر تگ و لیبلی کارکردهای مخصوص به خود را دارد که باید در جای مناسب و مکان مناسب خود از آن ها استفاده شود در غیر این صورت هیچ نتیجه مثبتی نمی توان از وجود آن ها در فروشگاه گرفت .

جهت خرید انواع تگ و لیبل گیت فروشگاهی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید و محصولات درخواستی خود را خریداری نمایید و همچنین مشاوره های لازم را در خصوص چگونگی نصب , کارکرد گیت ها و لیبل ها و تگ ها و .. به دست آورید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *