سیستم دزدگیر تک آنتن گیت فروشگاهی

سیستم دزدگیر تک آنتن گیت فروشگاهی : دزدگیرهای فروشگاهی از جمله مواردی می باشند که امروزه برای هر نوع کسب و کاری در هر فروشگاهی لازم می باشند و به بیانی دیگر استفاده از لوازمی که سبب شود امنیت فروشگاه افزایش پیدا کند ضروریست. یکی از این لوازم و محصولات که شاید بارها و بارها شما در فروشگاه های مختلف آن ها را مشاهده کرده باشید گیت فروشگاهی می باشند که به شکل تک آنتن و جفت آنتن هستند و در این سیستم ها گاهی حتی چندین آنتن نیز بکار برده می شود. در ادامه این پست ما سعی کرده ایم اطلاعات مفیدی در خصوص سیستم دزدگیر تک آنتن فروشگاهی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم که پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات در خصوص این سیستم ها و کارکرد آن ها با صبر و شکیبایی تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

معرفی سیستم دزدگیر تک آنتن

سیستم های دزدگیر تک آنتن به دستگاه های گفته می شود که تنها نیازشان به یک آنتن است و می توان آنها را در کنار درب خروجی یا وسط درب خروج قرار بدهیم و این تک آنتن ها در هر دو سمت به یک صورت عملیات تشخیص را انجام می دهند. البته تک آنتن ها دارای معایبی نیز هستند که نباید از آن ها غافل شد که از جمله معایب آنها نویزپذیر بودنشان است. در واقع سیستم های تک آنتن نسبت به دو آنتن نویز بیشتری دارند و همین مورد میتواند کارکرد آن ها را کم کرده و ضریب اطمینان را کاهش بدهد.

  بهترین نحوه ی نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

سیستم دزدگیر تک آنتن گیت فروشگاهی

مزیت سیستم دزدگیر تک آنتن

حالا که از معایب این سیستم ها صحبت کرده ایم باید در خصوص مزیت های آن ها نیز اطلاعاتی را کسب کنیم تا بتوانیم تصمیم گیری بهتری در خصوص انتخاب نوع سیستم انجام بدهیم. یکی از بهترین مزیت ها این است که شما می توانید با هزینه کمتری به وسیله سیستم دزدگیر تک آنتن از درب خروج محافظت کنید و نیازی ندارید حتما از چند آنتن استفاده کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید.

سیستم های دزدگیر تک آنتنی که عنوان FEER داشته که می توانند محافظت را در هر طرف تا 02/3 متر انجام بدهند و در صورتی که در وسط درب خروجی واقع شوند قادرند محافظت را تا 04/6 متر نیز انجام بدهند البته بخاطر داشته باشید که این شرایط زمانی برقرار می شود که در بر روی اجناس فروشگاهی از تگ های استفاده شود که علاوه بر بزرگ بودن بلکه قوی نیز باشند. زمانی که از از لیبل برای محصولات استفاده شود استفاده از سیستم دزدگیر تک آنتن اصلا گزینه ی مناسبی نخواهد بود چون در بسیاری موارد دیده شده که لیبل سوزانده می شود و نمیتوان فرکانس دقیق تشخیص داده شود.

سیستم دزدگیر جفت آنتن

سیستم جفت آنتنی که با نام Dual pedestal شناخته می شود و دستگاهی است که برای حفاظت از درب خروجی دارای دو آنتن می باشد و یکی از این آنتن ها نقش فرستنده و دیگر آنتن نقش گیرنده را برعهده داشته است و از سیستم های تک آنتن دارای قدرت بیش تری می باشد و البته که دیگر عیب نویزپذیری در سیستم تک آنتن را ندارد یا این میزان نویزپذیری کاسته شده است.
شما می توانید از دزدگیرهای  با عنوان  FEER استفاده نمایید که به صورت تک آنتن و دو آنتن می باشند و میتوان از آن ها استفاده کرد. این سیستم ها در وضعیت های ایده آال عملیات محافظت را با استفاده از تکهای بزرگ تا فاصله 20/5 متر از درب خروجی فروشگاه انجام می دهند.

  مهم ترین اصول نصب سیستم های امنیتی

در پایان بهتر است بدانید که سیستم های دزدگیر FEER را می توان برای محصولاتی که بر روی آنها تگ و لیبل استفاده شده نیز بکار گرفت اما به ضعیف بودن لیبل ها نسبت به تگ ها دقت کنید و اگر قرار است که از کالاهای محافظت شود که بر روی آنها لیبل قرار دارد باید نسبت به کمتر شدن فاصله گیت سیستم نیز اقدام کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *