معرفی انواع تگ و برچسب

معرفی انواع تگ و برچسب : اگر ما تگ ها را در سیستم های امنیتی EAS در نظر نگیریم میتوان تگ ها را در دو نمونه تگ سخت و تگ برچسبی یا لیبلی معرفی کرد. عموما وقتی در مورد تگ ها صحبت می کنیم و کلمه تگ سخت را استفاده می کنیم به این منظور است که میتوان مجدد تگ را استفاده نمود.

البته لیبل ها و تگهای برچسبی معمولا برای یک بار قابل استفاده هستند و نمیتوان مجدد استفاده شود. عموما سیستم های حساسیت بیشتری به لیبل ها نشان میدهند تا تگ های سخت به همین جهت شاید کاربرد بیشتر لیبلها این دلیل را داشته باشد. لیبل ها نیز سایزهای مختلفی دارند و کارکرد تگ و لیبل های که از نظر اندازه بزرگ تر هستند به نسبت لیبل های کوچک بهتر است.

تگ سخت

تگ سخت نیز مدل های زیادی داشته است که شکل ها و اندازه های متنوعی دارند. این تگ ها با توجه به کالاهای که قرار است به آن ها متصل گردند دارای شکل ظاهری خاصی می باشند. تگ های با عنوان تگ های لباس ، تگ کیف و کفش ، تگ جواهرات ، تگ عینک و… در بازار موجود می باشد که می توانند برای مواردی چون لباس ، کیف و کفش ، جواهرات و… استفاده شوند.

معرفی انواع تگ و برچسب

معرفی انواع تگ و برچسب

معرفی انواع تگ و برچسب

با این وجود باید بدانید که در نام گذاری تگ ها شکل و شمایل آن ها نقش بسیار ویژه ی داشته است که با توجه به شکل آنها نامگذاری می شوند. مثلا در خصوص تگ البسه می توان موارد زیر را نام برد:

  بهترین نحوه ی نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

شرکت کوشا الکترونیک اکباتان ارائه دهنده انواع تگ و لیبل نو و کار کرده با کیفیت و کارکرد تضمینی و قیمت مناسب.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *