چگونه یک دزدگیر مناسب برای فروشگاهمان انتخاب کنیم ؟

چگونه یک دزدگیر مناسب برای فروشگاهمان انتخاب کنیم ؟ امروزه شرکت های فروشنده زیادی وجود دارند که اقدام به فروش سیستم های دزدگیر فروشگاهی کرده اند و مشتریان برای اینکه بتوانند یک شرکت مناسب را انتخاب کنند کار دشوار و سختی را پیش رو خواهند داشت. زمانی که تصمیم می گیریم یک شرکت مناسب را برای خریدمان در نظر بگیریم باید به موارد دقت داشته باشیم که برند تجاری محصول ، پشتیبانی ، خدمات پس از فروش، رزومه شرکت و سابقه کاری آن و…. از جمله موارد مهم به شمار می رود.

اما چگونه یک دزدگیر مناسب برای فروشگاهمان انتخاب کنیم

سیستم های دزدگیر فروشگاهی هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خودشان را داشته اند که کارکردهای متنوعی را نیز در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد و از همه مهم تر قیمت شان نیز با هم تفاوتی داشته است. برخی از شرکت ها برای فروش فقط از یک سیستم دزدگیر فروشگاهی استفاده کرده اند و برای اینکه مشتریان را جذب کنند و فروش بیش تری داشته باشند،  دیگر سیستم ها را پایین می آورند و اینگونه می گویند که سیستمی که خودشان اقدام به فروشش کرده اند بهترین سیستم است .

چگونه یک دزدگیر مناسب برای فروشگاهمان انتخاب کنیم

ولی باید بدانید که برای خرید به فروشگاه های مراجعه نمایید که از همه ی سیستم ها در فروشگاه برای فروش استفاده کرده باشند و البته که به شما مشتریان عزیز مشاوره مناسب و درستی را ارائه بدهند . شرکت کوشا الکترونیک اکباتان در این راستا تمامی تلاش خود را بکار گرفته است تا محصولات زیادی را با تنوع های متعدد در اختیار مشتریان قرار بدهد تا هر مشتری با توجه به نوع استفاده خود و محصولاتش سیستم مناسب را انتخاب نماید. از همه مهم تر خدمات پس از فروش و پشتیبانی را همواره در نظر دارد تا مشتری پس از خرید در صورت بروز هر گونه سوال یا مشکل بتواند با شرکت در تماس باشد.

  اصول راه اندازی و نصب گیت فروشگاهی AM و EM

انتخاب بهترین گیت فروشگاهی

کوشا الکترونیک اکباتان دارای متخصصان حرفه ی و کارشناسان خبره ی است که شما با مشاوره گرفتن از آن ها می توانید دقیقا مطلع باشید که چه نوع سیستمی برای فروشگاه شما مناسب است و پس از خرید توسط تیم حرفه ی ما پشتیبانی های لازم را دریافت نمایید.

زمانی که می خواهید برای فروشگاه خود سیستمی را انتخاب کنید به نوع کالاهای که درون فروشگاه است دقت نمایید. مثلا سیستم های دزدگیر فروشگاهی RF برای فروشگاه های پوشاک یا هایپرمارکت ها و لوازم تحریر یا کتابفروشی و کفش فروشی مناسب هستند.
و اگر شما در فروشگاهتان لوازم آرایشی یا عینک میفروشید یا کیف و کفش دارید می توان گفت که سیستم های دزدگیر AM گزینه ی خوبی برای شما می باشند. از دیگر نکاتی که نباید از آن ها غافل شد موقعیت فروشگاه می باشد و موارد زیر را حتما در نظر بگیرید:

  • دوری یا نزدیکی فروشگاه شما به پله برقی
  • دوری یا نزدیکی فروشگاه شما به اسانسور
  • ارتفاع سقف فروشگاه تان
  • دوری یا نزدیکی کالاها و محصولات به درب خروجی
  • و….

تمامی موارد گفته شده و دقت به آن ها موجب می شود تا شما یک انتخاب درست و صحیح را داشته باشید و بهترین گیت فروشگاهی و سیستم دزدگیر را خریداری کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *