گیت فروشگاهی ارزان

گیت فروشگاهی ارزان : امرزوه شاهد گسترش روز افزون فروشگاه ها مخصوصا فروشگاه های بزرگ هستیم که اکثرا تمامی فروشگاه ها مجهز به سیستم امنیتی گیت فروشگاهی هستند . اما تهیه یک گیت فروشگاهی که مناسب با فروشگاه باشد چگونه امکان پذیر است ؟ یا اکثرا صاحبان فروشگاه ها تمایل دارند گیتی را خریداری نمایند که علاوه بر اینکه کارآیی و کاربرد مناسب تری داشته باشد قیمتی نیز ارزان نیز داشته باشند . تهیه ی این نوع از گیت ها ی فروشگاهی چگونه امکان پذیر است ؟ همه ی این ها سوالاتی است که ذهن خریداران گیت های فروشگاهی را قبل از خرید به خود مشغول می کند . با مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان همراه باشید تا به پاسخ این سوالات و سوالاتی از این قبیل برسید .

گیت فروشگاهی چیست

گیت فروشگاهی به عبارتی از سه قسمت عمده که شامل تگ ها , سیستم های مرکزی گیت فروشگاهی , پایه های آنتن تشکیل شده است . برای اینکه بتوانید ارزانترین گیت فروشگاهی را خریداری نمایید یعنی علاوه بر اینکه قیمت پایین تری داشته باشد باید دقت کنید که بهترین قطعات را نیز باید داشته باشد .

گیت فروشگاهی ارزان

اساس کار گیت فروشگاهی

پایه های آنتن سیستم دزدگیر فروشگاهی در نزدیکی درب ورودی و خروجی یک فروشگاه نصب می شود و پایه های آنتن ها سبب ایجاد میدان های مغناطیسی در محدوده ی فرکانس های مشخص می شوند و تگ ها و لیبل ها نیز در داخل خود مجهز به قطعاتی هستند که سبب تشدید و اختلال میدان های مغناطیسی می گردد و با نزدیک شدن لیبل ها و تگ ها به آنتن ها در میدان مغناطیسی اختلال ایجاد می گردد و دستگاه مرکزی دزدگیر فروشگاهی می تواند این اختلال را تشخیص دهد و در این صورت است که آلارم هشدار را روشن می کند . یعنی اگر جنسی بدون مجوز برداشته شود یعنی تگ و لیبل ها متصل به اجناس باشد در این صورت در زمان خروج آلارم به صدا در می آید و صاحبان فروشگاه را مطلع می سازد .

  سیستم EAS چیست و چگونه کار می کند ؟

خرید گیت فروشگاهی ارزان قیمت

در زمان خرید گیت فروشگاهی فقط این مطرح نباشد که ارزان باشد به کیفیت و کارایی گیت در زمان خرید حتما دقت کنید زیر در غیر این صورت هیچ گونه عملکرد مثبتی از گیت شاهد نمی شوید . پس در زمان خرید به اندازه ی آنتن های نصب شده در درب خروجی و ورودی فروشگاه ها دقت کنید .
هر اندازه درب یک گیت فروشگاهی بزرگ تر باشد پایه های آنتن نیز قوی تر عمل می کنند .

نوع کالا ها و اجناس فروشگاه نیز تعیین کننده ی اصلی قیمت یک دزدگیر فروشگاهی هستند برای نمونه اگر شما صاحب فروشگاه پوشاک بزرگسال هستید می توانید از تگ های گلفی و صدفی استفده کنید که قیمتی به مراتب پایین تر از دیگر تگ ها دارند .

نوع فروشگاه شما تعیین کننده ی نوع سیستم و مدل گیت فروشگاهی است یعنی بر اساسا نوع فروشگاه خود سیستم گیت فروشگاهی را انتخاب کنید . اگر فروشگاهی دارید که مجهز به قطعات و اجناس کوچکتر است از سیستم های AM استفاده کنید که شامل تگ و لیبل های AM هستند که مناسب برای اجناس ریز است . ذکر این نکته نیز الزامی است که لیبل ها به نسبت تگ ها قیمت بالاتری دارند ولی اگر به صورت برچسبی بر روی اجناس استفاده شوند قیمتی کمتر دارند .

اگر فروشگاهی دارید که مجهز به اجناس و کالاهای بزرگ است می توانید از سیستم گیت فروشگاهی RF استفاده کنید و این سیستم فقط با تگ ها کاربرد دارد .

  دزدگیر فروشگاهی ارزان قیمت

جهت خرید انواع گیت فروشگاهی مخصوص فروشگاه خود و خرید گیت فروشگاهی ارزان و اطلاع از قیمت انواع گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *