گیت فروشگاهی تهران

گیت فروشگاهی تهران , خرید ، فروش و پشتیبانی انواع دزدگیر فروشگاهی در تهران : تهران از جمله شهرهای پرجمعیت و شلوغ در ایران است که به دلیل ازدحام جمعیت در این شهر فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای نیز در این شهر دایر هستند که اکثرا کل 24 ساعت شبانه روز باز هستند . اما مهمترین مسئله ای که در اینجا مطرح می شود این است که با این همه شلوغی مخصوصا در برخی از ساعات شبانه روز که ازدحام جمعیت در فروشگاه ها به حدی است که واقعا فروشندگان نمی توانند این همه جمعیت را یک جا کنترل کنند .

پس برای حل این مسئله قبل از اقدام به هر گونه کاری در زمان تاسیس فروشگاه باید اقدام به نصب گیت فروشگاهی یا همان سیستم دزدگیر فروشگاهی کرد تا از این طریق امنیت را به فروشگاه ها آورد . اما گیت فروشگاهی چیست ؟ و نصب آن چگونه است . اگر می خواهید به این سوال و سوالاتی از این قبیل برسید با ما همراه باشید .

دزدگیر فروشگاهی چیست

به مراقب الکترونیکی از اشیا (EAS ) گیت فروشگاهی گفته می شود که جهت جلوگیری از سرقت در فروشگاه ها اعم از لباس فروشی , کیف فروشی , کفش فروشی , فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و .. استفاده می شوند .

پایه و اساس یک سیستم گیت ضد سرقت فروشگاهی لیبل های امنیتی و تگ ها هستند که هر دو لازمه ی گیت فروشگاهی است و با نصب لیبل ها و تگ ها بر روی اجناس فروشگاه جلوی گم شدن یا سرقت آن ها گرفته می شود به این صورت که با نصب آن ها بر روی اجناس فروشگاه در زما خروج جنس با تگ و لیبل وصل شده به آن آلارم به صدا در می آید و فروشنده از این امر مطلع می شود .

  گیت فروشگاهی ارزان

گیت فروشگاهی تهران

حال اینکه این تکنولوژی به کمک فروشگاه های بزرگ در تهران و دیگر شهرها آمده است و از این طریق آمار سرقت در تهران به حداقل خود رسیده است .

علت اصلی استفاده از این تکنولوژی در فروشگاه ها این اتس که امروزه اکثرا مشتریان به این امر تمایل دارند که خود جنس مورد علاقه خود را انتخاب کنند و این امر نیز نیازمند این است که جنس به راحتی در دسترس مشتری قرار دارد و به آسانی نیز می توان اجناس فروشگاه را بدون مجوز برداشت همین امر سبب شده است تا فروشندگان در تهران ودیگر شهرها اقدام به نصب گیت فروشگاهی در فروشگاه خود بکنند تا هم خیال خود و هم مشتریان را راحت کنند .

تهران به دلیل پایتخت بودن و بزرگ بودن دارای جمعی زیادی است و مطمعنا نیز دارای پاساژهای بزرگی است که انواع و اقسام اجناس از لباس گرفته تا لوازم آرایشی و .. نیز در آن ها یافت می شود که برای بالا بردن امنیت این مغازه ها نیز نصب یک دزدگیر مغازه در هر فروشگاهی الزامی است .

گیت فروشگاهی تهران

استفاده از گیت ضد سرقت فروشگاهی امروزه به یک ابزار ضرزوری در فروشگاه ها تبدیل شده است که تقریبا شما اگر قدم به هر فروشگاهی که بگذارید متوجه وجود تگ ها و لیبل ها بر روی اجناس می شوید مخصوصا آن فروشگاه هایی که به مشتری آزادی انتخاب داده اند و اجناس خود را در اختیار مشتریان قرار داده اند تا خود کمترین دخالت را در انتخاب اجناس مشتری داشته باشند .

  لوازم جانبی دوربین مدار بسته

انتخاب تگ مناسب و لیبل و گیت فروشگاهی مناسب برای هر فروشگاهی کار هر کسی نیست و آن را باید به دست متخصص در این زمینه سپرد اگر شما نیز در تهران دارای فروشگاه هستید و می خواهید از سیستم گیت فروشگاهی در مغازه خود استفاده کنید اما نمی دانید کدام نوع از گیت های فروشگاهی مناسب است با کارشناسان و مشاورین ما در مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص خرید انواع گیت فروشگاهی , قیمت گیت فروشگاهی , نحوه ی نصب گیت فروشگاهی و .. به دست آورید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *