گیت فروشگاهی رشت – لاهیجان

گیت فروشگاهی رشت – لاهیجان : یکی از شهر های بسیار زیبا و دیدنی در شمال کشور ایران، شهر زیبای رشت می باشد که جزء شهرهای زیبای استان گیلان به شمار می رود. در هر سال مسافران زیادی از سراسر ایران و از خارج کشور به شهر زیبای رشت و لاهیجان سفر می‌کند.

به دلیل تمام این زیبایی ها و آب و هوای عالی شمالی کشورمان ایران موجب شده تا در چنین شهرهایی تعداد فروشگاه های مختلف نظیر لباس فروشی ها، کفش فروشی ها و غیره بیشتر شود. در تابستان و عید نوروز شاهد حضور مسافران بسیار زیادی در این شهرها هستیم که فروشگاه های مختلفی در این شهر برای تامین نیازهای مشتریان برپا شده اند.

گیت فروشگاهی در استان گیلان

این فروشگاه ها و مغازه ها برای اینکه بتوانند امنیت محیط خود را بالا ببرند، به سراغ نصب گیت فروشگاهی و خرید آن رفته اند. همانطور که اشاره کوتاهی به میزان افزایش مسافران در بعضی از فصل‌های سال کرده‌ایم این موارد سبب می شود تا فروشگاه ها شلوغ شوند و زیاد شدن جمعیت مخصوصاً در ساعت های شب شرایطی را به وجود می‌آورد تا فروشنده نتواند به صورت دقیقی بر روی فروشگاه و کالاها نظارت داشته باشد.

  سیستم EAS چیست و چگونه کار می کند ؟

به همین جهت فروشندگان باید تمرکز بسیار زیادی را بر روی تمام کالاها داشته باشند که با شلوغ شدن فروشگاه و افزایش تعداد مشتریان این کار تقریباً بی فایده است، هر چقدر نیروی انسانی تلاش کند باز هم ممکن است برخی از سرقت ها از دید فروشنده مخفی بمانند. در همین راستا صاحبان فروشگاه ها و فروشندگان تصمیم گرفتند تا از دزدگیر فروشگاهی و گیت فروشگاهی استفاده نمایند.

گیت فروشگاهی در رشت و لاهیجان

شرکت کوشا الکترونیک اکباتان در استان گیلان و در شهرهای زیبای رشت و لاهیجان تصمیم گرفته است تا انواع گیت های فروشگاهی را به فروش برساند که شامل موارد مختلفی از جمله لیبل ها، تگ دزدگیر لباس، دستگاه خنثی ساز و لیبل و تگ می باشد.

 

گیت فروشگاهی رشت – لاهیجان

در صورتی که شما صاحب فروشگاهی هستید فارغ از اینکه چه چیزی را به فروش می رسانید شرکت ما آماده است تا فروش و نصب سیستم های امنیتی را برای شما انجام بدهد و اگر نیاز به هرگونه تعمیر نیز دارید ما میتوانیم برای شما با بهترین هزینه ها این کار را انجام بدهیم. خوشبختانه با تجربه هایی که شرکت کوشا الکترونیک اکباتان به دست آورده است توانسته رضایت مشتریان عزیز را به دست بیاورد. قطعاً مهمترین هدف ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد چرا که هیچ کسب و کاری بدون رضایت مشتری و بدون وجود مشتری به موفقیت نخواهد رسید.

  معرفی گیت فروشگاهی گاندو - برند ایرانی دزدگیر فروشگاهی

کارکرد گیت فروشگاهی

امروز در بازارها تغییرات زیادی دیده می شود و دیگر مثل گذشته ها نیست که فروشندگان خودشان بر روی کالاها نظارت داشته باشند چون طبیعی است که به دلیل نیازهای بشر و افزایش جمعیت میزان فروشگاه ها و مغازه ها نیز بیشتر شده باشد.

افراد دوست دارند خودشان کالا را انتخاب کنند و سپس بررسی نمایند و در نهایت اگر تصمیم به خرید داشتند آن را از روی قفس بردارند و به سمت صندوق فروشگاه حرکت کنند. در شرایطی که مشتری نمی تواند به صورت مستقیم به کالایی دسترسی داشته باشند می تواند منجر به نارضایتی او شود. به همین جهت فروشنده در چنین شرایطی برای اینکه بتوانند بر روی تمام کالاها و محصولات موجود در فروشگاه نظارت داشته باشد کار سختی را پیش رو خواهد داشت و برای اینکه بتواند به بهترین شکل ممکن این کار را انجام بدهد باید به سراغ سیستم های امنیتی برود.

اگر تصمیم دارید یک ناظر را برای خود انتخاب کنید که تمام کنترل و نظارت را بر عهده بگیرد باید به سراغ سیستم‌هایی مانند گیت های فروشگاهی، دوربین های مداربسته و غیره بروید. این روزها چگونگی چیدمان کالاها در فروشگاه ها به نوعی است که مشتری به آسانی به تمام کالاها دسترسی دارد و همان طور که اشاره کرده‌ایم کنترل تمام آنها به واسطه فروشندگان کار سختی است و لازم است که برای حفاظت و جلوگیری از سرقت کالا سیستمی در نظر گرفته شود.

  چرا از گیت فروشگاهی استفاده می کنیم؟

گیت فروشگاهی یک سیستم امنیتی به شمار می‌رود که می‌تواند در فروشگاه‌های شما از محصولات و کالاها حفاظت کند به عبارتی دیگر گیت فروشگاهی را با همان ناظر الکترونیکی کالا نیز می شناسند.

خدمات شرکت کوشا الکترونیک اکباتان در گیلان

دزدگیر و گیت فروشگاهی رشت

دزدگیر و گیت فروشگاهی بندر انزلی

دزدگیر و گیت فروشگاهی لاهیجان

دزدگیر و گیت فروشگاهی آستارا

دزدگیر و گیت فروشگاهی صومعه سرا

دزدگیر و گیت فروشگاهی رودسر

دزدگیر و گیت فروشگاهی فومن

و….

گیت فروشگاهی بیشتر در صنف پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد اما این سیستم فقط برای پوشاک و لباس طراحی نشده اند و میتواند در اصناف مختلف کاربرد داشته باشند. مثلاً در فروشگاههای همچون عینک فروشی ها، طلا فروشی ها، داروخانه ها، کفش فروشی ها و غیره نیز این سیستم کاربرد دارد و نباید در این اصناف از اهمیت چنین سیستم هایی غافل بود.

البته در هر فروشگاهی باید از نمونه خاصی متناسب با صنف موردنظر استفاده شود به عنوان مثال برای این که در فروشگاه های لوازم آرایشی بازدهی بالاتری را داشته باشیم نیاز است که از سیستم فروشگاهی ‏am استفاده کنیم اما از گیت فروشگاهی EM نیز می توان استفاده کرد ولی چون که قیمت و هزینه‌های آن بالا می باشد پیشنهاد خوبی محسوب نمی‌شود و برای همین از سیستمAM استفاده می گردند تا پاسخ دهی مناسب تری داشته باشد.

در صورتی که شما در شهر رشت برای خودتان مغازه ی را افتتاح کرده اید توصیه می شود پیش از هر چیزی نصب دزدگیر فروشگاهی را انجام بدهید تا به این طریق امنیت را برای فروشگاهتان رقم بزنید و از این نظر خیالتان راحت باشد که سرقتی انجام نمی شود که از دید شما مخفی بماند. همچنین مشتری قادر است به صورت آزادانه در فروشگاه شما قدم بزند و جنس مورد علاقه ش را نیز انتخاب کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *