گیت فروشگاهی لوازم برقی

گیت فروشگاهی لوازم برقی : درحال حاضر ودر عصر کنونی در هر فروشگاهی چه بزرگ و کوچک استفاده از گیت فروشگاهی , مخصوصا در شهرهای بزرگ و پرجمعیت یکی از ملزومات به شمار می رود . کاربرد اصلی گیت فروشگاهی حفظ امنیت و جلوگیری از سرقت و خروج غیرمجاز اجناس و کالاها از فروشگاه , مغازه , سوپر مارکت , هایپرمارکت , مراکز تجاری و … می باشد .

شاید برای شما هم بسیار اتفاق افتاده است که برای خرید لوازم برقی به فروشگاهی مراجعه کرده اید و با ازدحام و شلوغی مواجه شده اید . . لوازم برقی دارای اجزای ریز و درشتی هستند که اگر نظارت و حفاظتی در فروشگاه نباشد ممکن است توسط افراد سودجو به سرقت بروند . در این راستا صاحبان فروشگاه های لوازم برقی اغلب از گیت فروشگاهی برای جلوگیری از ضررهای ناشی از سرقت اجناس بهره می جویند .

گیت فروشگاهی لوازم برقی

گیت فروشگاهی لوازم برقی و لوازم الکترونیکی

در بیشتر موارد شاهد هستیم که در اغلب فروشگاه ها دوربین مدار بسته نصب شده است . ولی با این حال وجود دوربین نیز نتوانست برای جلوگیری از سرقت کالاها و اجناس چاره ساز باشد . پیشنهاد ما این است که با نصب گیت فروشگاهی اجناس فروشگاه خود را ایمن نمایید . و کار خود و مشتری را آسان نمایید , چون در این صورت صاحب فروشگاه مطمئن است که تگ و لیبلی که بر روی کالا نصب شده است تا هنگامی که تصفیه حساب صورت نگرفته و از روی کالا برداشته نشده است .

  دزدگیر مغازه

از فروشگاه نمی تواند خارج شود چون در صورت خروج غیر مجاز کالا سریعا آلارم گیت به صدا در می آید و صاحب فروشگاه را متوجه می سازد , در نتیجه وجود گیت در فروشگاه به مشتری نیز اطمینان خاطر می دهد و مشتری با خیال راحت می تواند از انواع لوازم برقی دیدن نموده و انتخاب درستی داشته باشد .

دزدگیر مغازه لوازم برقی

شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان با داشتن سابقه ای طولانی و درخشان یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه فروش و واردات انواع سیستم های امنیتی و ضد سرقت فروشگاهی ایرانی و خارجی و لوازم جانبی در خدمت مشتریان عزیز می باشد برای داشتن خریدی مطمئن نسبت به نیاز فروشگاه با مشاوران فروش شرکت اکباتان تماس حاصل فرمایید . تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای 3 سال گارانتی و 6 سال خدمات پس از فروش می باشد . هدف ما تشخیص نیاز مشتری و ارائه محصول برطبق نیاز مشتری می باشد . شعار ما جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *