گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند؟

گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند؟ امروزه دیگر مدیریت کردن فروشگاه های بزرگ و برقراری امنیت در آن ها کار ساده نیست و بازار این روزها دچار تغییرات زیادی شده است که نباید از آن ها غافل شد. نظارت کردن بر روی کالاها در هایپرمارکت ها یا فروشگاه ها و مراکز بزرگ آسان نخواهد بود و مدیران و فروشندگان همواره ترجیح می دهند که بهترین نحوه ی نظارت را بر روی محصولات داشته باشند. در مقابل باید این نکته را نیز در نظر بگیرد که افراد هم تمایل دارند که خودشان کالاها را انتخاب کرده و سپس بررسی نمایند و در نهایت خریدشان را انجام بدهند حتی گاهی دیده شده که به دلیل دور بودن کالا از مشتری و در دسترس نبودن آن موجب نارضایتی شده است.

دزدگیر و گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند؟

با این مقدمه قطعا به این موضوع پی می بریم که کنترل کردن فروشگاه توسط فروشنده به صورت مستقیم امری ساده نخواهد بود و بهتر از از سیستم های امنیتی استفاده شود. سیستم های مثل دوربین های مداربسته، گیت های فروشگاهی و…. از مواردی هستند که به صورت دقیقی نظارت را انجام می دهند و می توانند در هر ساعت از شبانه روز بدون مشکل و خستگی کار نظارت و امنیت را برعهده بگیرند.

  عملکرد گیت فروشگاهی

گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند؟

گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی بدون عیب نیستند و در کنار آن نقاط قوتی نیز داشته اند که باید به آن ها توجه شود. مدیران و مالکان مراکز و فروشگاها باید از این موارد اطلاعات کافی داشته باشند و بدانند که گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند و از نحوه ی کارکرد آن ها نیز مطلع باشند. کارکرد گیت های فروشگاهی به این شکل است که گیتها بر روی محصولات و اجناس نصب می شوند و در صورتی که محصول قبل از جدا شدن تگ یا لیبل از درب فروشگاه خارج شود انتن های گیت ها این تگ یا لیبل ها را شناسایی کرده و شروع به آلارم و هشدار می نمایند پس باید محصول پیش از خروج از فروشگاه به وسیله سیستم های جدا کننده یا خنثی کننده ها ، جدا یا خنثی شوند.

دسته بندی گیت های فروشگاهی

گیت های فروشگاهی به صورت کلی به دو گروه تقسیم بندی می شوند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

گیت فروشگاهی همراه لیبل

این مورد بدین شکل است که برچسب ها یا لیبل های بر روی اجناس و محصولات قرار داده می شوند و پیش از خروج از درب فروشگاه باید با دستگاه های خنثی کننده مخصوص به واسطه فروشنده این لیبل ها غیرفعال شده تا به آسانی از بین آنتن ها رد شوند.

  امنیت فروشگاه با گیت فروشگاهی

تگ ها سخت

این مورد نیز به این صورت می باشد که تگهای که از جنس مواد فشرده و پلاستیک می باشند و رنگ شان صدفی است به لباس منگنه می گردند و جداسازی آن ها توسط سیستم های جدا کننده صورت می گیرد و به این صورت آلارم دیگر به صدا در نخواهد آمد. البته دقت داشته باشید که این گیت ها کاملا مستحکم هستند و اصلا نگران جدا شدن آنها از روی محصول با هر وسیله ی نباید شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *