از دزدگیرهای فروشگاهی در چه مواردی استفاده میشود؟

از دزدگیرهای فروشگاهی در چه مواردی استفاده میشود؟ از سیستم دزدگیرهای فروشگاهی در موارد مختلفی استفاده می شود که لازم است در ادامه به آن ها اشاره کنیم:
این سیستم ها همانطور که از اسم شان پیداست میتوانند امنیت فروشگاه و مغازه ها را برعهده بگیرند و منجر به برقراری امنیت می شوند. وجود این سیستم ها کمک می کند تا اموال داخل فروشگاه و کالاها و محصولات به سرقت نرود و البته که در هزینه ها نیز صرفه جویی های انجام می شود و نیروی انسانی کم تری به کار گرفته می شود. چون دیگری نیازی نیست که ما در همه ی قسمت ها مثل درب خروجی از نیروی انسانی برای کنترل کردن استفاده کنیم و با استفاده از این سیستم ها منجر به بهینه سازی در این امر می شویم که گیت های فروشگاهی به عنوان یکی از این سیستم های فروشگاهی به شمار می روند.

سیستم دزدگیر و گیت فروشگاهی

برای معرفی گیت های فروشگاهی باید اینگونه گفت که انتن های را شامل می شوند که این انتن ها در بخش ورودی و خروجی فروشگاه قرار می گیرند و سیستم به صورت کلی شامل لیبل و تگ می باشد که با وجود آنها خروج غیرقانونی هر وسیله یا محصولی از فروشگاه غیرممکن می شود و همین موضوع میتواند به افزایش امنیت فروشگاه و کاهش میزان دزدی کمک کند. در اینجا لازم است به این نکته نیز اشاره شود که لیبل و تگ ها با هم تفاوت های دارند که آگاهی از این تفاوتها منجر به انتخاب صحیح می شود.

  تگ و لیبل دزدگیر فروشگاهی

از دزدگیرهای فروشگاهی در چه مواردی استفاده میشود؟

لیبل ها یکبار مصرف هستند و به صورت برچسب های نازک بفروش می رسند و برای کالاهای کوچک بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و تقریبا برای لوازم آرایشی فروش ها، طلافروش ها و کتابخانه ها مناسب هستند ولی تگها بخاطر اندازه شان و ابعاد بزرگترشان برای لباس فروشی ها کاربرد دارند. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که برای جدا کردن این وسایل چه باید کرد؟ از دستگاه های جداکننده مثل مگنت و جداکننده برای جداسازی تگ ها باید استفاده کرد ولی لیبل ها قابل جدا شدن نیستند و خنثی می گردند و در چنین شرایطی به سیستم خنثی کننده نیاز داریم.

انواع گیت های فروشگاهی

گیت های فروشگاهی با توجه به خصوصیت های که دارند شامل سه گروه می شوند که عبارت اند از :

  • AM
  • RF
  • EM

مثلا چون تگ دزدگیرهای AM برجسته هستند برای لوازم ارایشی ها و داروخانه ها استفاده می شوند ولی کتابفروشی ها و کتابخانه بهتر است از گروه های دیگر استفاده کنند که RF و AM بهترین گزینه به شمار می روند.

استفاده از دزدگیرهای فروشگاهی

نکات دیگری نیز وجود دارد که باید در خصوص گیت های فروشگاهی از آن ها آگاه باشیم:
مکان نصب لیبل و تگ بر روی محصولات فروشگاه و اجناس بسیار مهم است و باید که حتما به دور از چشم و دسترس باشند تا خنثی کردن آنها و جدا کردنشان نیز سخت تر باشد. در خصوص سیستم های RF و AM نیز باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشیم که پس از جدا کردن لیبل و تگ بر روی آنها دیگر نمی توانند مجدد فعال شوند.

  لوازم جانبی صندوق فروشگاهی

سیستم گیت های فروشگاهی EM فقط دارای ویژگی فعال سازی مجدد است و موجب شده تا از دو سیستم دیگر متمایز باشد. چون می تواند فعال سازی و غیرفعال سازی را داشته باشد و برای کتابخانه ها بسیار کاربرد دارد. باید در خصوص نصب تگ و لیبل به خاطر داشته باشید که هر چقد از انتنها دورتر نصب گردند موجب به کاهش میزان اخطار الارم های کاذب می شود. بر روی سیستم ها یک سری مدار گذاشته می شود که نویز ایجاد می کند و موجب می شود تا به صدا در بیایند. لامپ های هالوژنی، درب های اتوماتیک و برق با فشار قوی و… از جمله مواردی هستند که نویز ایجاد می کنند. پس لازم است بدانید که محل نصب پایه های دزدگیر فروشگاهی بسیار مهم است و به سادگی نباید از کنار آن ها گذشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *