استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی چه مزیتی دارد؟

استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی چه مزیتی دارد؟ خوشبختانه امروزه میزان دزدی ها کاسته شده است و امنیت فروشگاهها نیز افزایش پیدا کرده و این موارد همگی پس از پیشرفت تکنولوژی برای ما اتفاق افتاده است. استفاده از دوربین های فروشگاهی و دزدگیرها موجب شده که خطرهای احتمالی در مغازه ها و فروشگاه ها کم شود. به همین جهت مالکان و مدیران ترغیب شده اند تا از سیستم های امنیتی استفاده کنند به نوعی که امروزه مشاهده می کنیم کمتر فروشگاهی از دزدگیر استفاده نکرده باشد البته در این میان دوربین مداربسته نیز جایگاه ویژه ی دارند.

مزایای استفاده از گیت فروشگاهی

به صورت کلی می توان گفت که دزدگیرهای فروشگاهی مزیت های زیر را به همراه دارند:

  • افزایش امنیت فروشگاه
  • جلوگیری از خروج کالاها بدون اجازه مدیر یا فروشنده
  • اخطاری برای خلافکاران

جالب است بدانید که برخی از مدیران فروشگاهها و صاحبان آن ها برای فروشگاهایشان ماکت گیت یا حتی فریم دوربین نصب کرده اند بدون اینکه پشتیبانی واقعی داشته باشد و به نوعی این تجهیزات سوری هستند که البته نتیجه مثبت هم داشته و تاثیر خوبی از خود نشان داده است ولی بهتر است این نکته را نیز در نظر داشته باشیم که با پیشرفت تکنولوژی شیوه ی دزدی کردن سارقان هم حرفه ی تر شده و باید بیشتر از گذشته هواسمان را جم کنیم.

  تفاوت لیبل های گیت فروشگاهی AM و RF

استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی چه مزیتی دارد

چرا دزدگیر فروشگاهی ؟

بسیاری از دزدهای حرفه ی برای خود روش های جدیدی را به وجود آورده اند و دوربین و گیتهای سوری را از واقعی تشخیص میدهند و دیگر نمیتوان با این موارد امنیت فروشگاه را محفوظ نگه داشت حتی در گذشته دیده می شود که صاحبان فروشگاه فقط برگه های را در فروشگاه نصب می کردند که این مکان به دوربین مداربسته مجهز است ولی این روزها دیگر چنین روش های تاثیری ندارد و به شما توصیه میشود که حتما با کارشناسان شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید و در خصوص این موارد امنیتی و تجهیزات مشاوره های لازم را دریافت نمایید. چون در این شرایط که بهای کالاها روبه افزایش است باید از سیستم ها و دوربین های امنیتی خوبی نیز استفاده شود.

برای اینکه گیت های فروشگاهی به صورت صحیحی کار کنند باید متخصصین شرکت کوشا الکترونیک اکباتان همواره آن ها را ارزیابی کنند و به درستی نگهداری شوند. در این شرایط مطمئن باشید که احتمال دزدی کم می شود و امنیت فروشگاه نیز بالا می رود.

در اخر توجه داشته باشید که زمانی می توانید از این موارد(سیستم های امنیتی ، گیت فروشگاهی ، دوربین های مداربسته و…) توقع زیادی داشته باشید که به شکل حرفه ی نصب شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *