اصول راه اندازی و نصب گیت فروشگاهی AM و EM

اصول راه اندازی و نصب گیت فروشگاهی AM و EM : تمامی گیت های فروشگاهی که از نوع AM هستند فارغ از اینکه مدل و شرکت سازنده ی آن چه بوده است در فرکانس KHz58 کار مینماید که در این شرایط همه تگ های AM نیز در چنین فرکانسی بکار برده میشوند. نکته ی که شما باید در کاربرد این نوع گیت ها در نظر بگیرید این است که اگر گیتها در کنار هم تداخلی را ایجاد کنند به راحتی و بدون دردسر قابل برطرف شدن میباشد.

نصب گیت فروشگاهی AM

ما اگر به اساس کار دقت کنیم و دزدگیرفروشگاهی را از نوع AM در نظر بگیریم. گیت فروشگاهی A در کنار گیت فروشگاهی B قرار داشته باشد از لحاظ زمانی ، نشر پالسهای گیت فروشگاهی A با گیت فروشگاهی B زیاد متفاوت نیست و اگر گیت فروشگاهی B پالس های گیت فروشگاهی A را مسیر بازرسی خود تسخیر کند موجب ایجاد تداخل میگردد که از سمت گیت فروشگاهی B آلارمی به صدا در می آید که همان موضوع تداخل است و برای اینکه این مشکل ایجاد نگردد و الارمی به صدا در نیاید باید دقیقا دو گیت همزمان انتشار پالس های خودشان را انجام بدهند که با نام سنکرون شناخته می شود. برای این عمل (سنکرون سازی) بر روی بُرد دستگاه تجهیزاتی وجود داشته است. معمولا به شکل چامپرها و روی بورد دستگاه کلیدهای به جهت انجام این امکانات وجود دارد. در نهایت باید بدانیم که در این تکنولوژی مثل RF از آنتن تک پایه استفاده می گردد.

  اساس کار گیت فروشگاهی و سیستم های EM

نصب گیت فروشگاهی AM و EM

نصب گیت فروشگاهی EM

معمولا از این نوع گیت فروشگاهی در اروپا بیشتر استفاده می شود و اروپای ها تمایل بیشتری نسبت به استفاده از این نوع گیتهای فروشگاهی دارند. عموما فرکانس این گیتها را بر روی KHz3 می گذارند و روی این فرکانس تنظیم می شوند. در گیتهای EM برخلاف گیتهای با تکنولوژیRF و AM که گیتها میتوانند بر روی تک پایه نصب گردند اینها معمولا روی وضعیت دو پایه نصب میگردند. از نظر ابعادی گیت فروشگاهی EM بزرگتر از 2 تکنولوژی دیگر است که منظور همان تکنولوژی AM و RF می باشد.

خصوصیات تگ ها

یکی از مهمترین خصوصیتها یا نکته های که میتوان در خصوص تگهای برچسبی ذکر کرد علاوه بر سایز کوچکترشان ، توانایی فعال سازی و غیرفعالسازی داشته اند. معمولا از تگهای EM را برای کتابخانه ها استفاده می کنند که کتاب در این مراکز به امانت داده می شود و تگها داخل شیرازه کتاب قرار میگیرند و اینگونه امنیت کتابها محفوظ میماند.

پیش از اینکه فردی بخواهد کتاب خود را تحویل بگیرد باید به واسطه متصدی کتابخانه مشخصات کتاب ثبت شود. بعد از آن کتاب را روی دستگاه غیرفعالسازی می گذارند تا تگ غیرفعال شود و بعد شخص میتواند بدون ایجاد الارمی از گیت رد شود. وقتی که کتاب را شخص دوباره به کتابخانه باز گرداند و بعد از اینکه متصدی کتابخانه کتاب را تحویل گرفت و مشخصات را ثبت کرد مجدد کتاب روی دستگاه قرار می گیرد و فعال میشود و کتاب را در قفسه و سرجای خود میگذارند.

  استفاده از گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی برای کتابفروشی ها

زمانی که شما برای خرید گیت و این تجهیزات به شرکتهای معتبر مراجعه کنید متخصصان و کارشناسان پس از دریافت اطلاعات لازم از شما بهترین سیستم را معرفی می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *