بهترین نحوه ی نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

نحوه ی نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی : اگر می خواهید که دزدگیرهای فروشگاهی شما تا مدت زمان زیادی بدون هیچ مشکلی برای شما کار کنند و به درستی از آن ها نگهداری کنید نیاز است که حتما مواردی را در نظر بگیرید که ما سعی کرده ایم در ادامه این پست شما را با 6 مورد از مهم ترین ها آشنا کنیم. کوشا الکترونیک اکباتان را تا انتهای این پست همراهی کنید:

خاموش کردن سیستم در مواقع عدم استفاده

مورد اول که شما باید در خصوص نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی به آن دقت کنید و آن را در اولویت قرار بدهید خاموش کردن سیستم است. به این معنی که شما بعد از تعطیل شدن فروشگاه تان یا به زبان ساده تر پس از تمام شدن تایم کاری تان حتما سیستم را خاموش نمایید چون سبب می شود که مدت عمر گیت فروشگاهی زیادتر شده و البته که برد آن نیز خنک شود و شما با داغ شدن سیستم روبرو نخواهید شد. در نهایت این مورد به شما کمک می کند تا کارکرد سیستم نیز افزایش پیدا کند.

نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

عدم کارکرد متوالی دزدگیر فروشگاهی

مورد دوم بی ربط با مورد اول نیست و به شما می گوید که سیستم نباید به صورت مداوم روشن بماند چون کارکرد گیت را کاهش میدهد و البته که برد نیز داغ میشود و حتی دیده شده که موجب سوختن دستگاه شده و طول عمر دستگاه نیز کاهش می یابد.

  در دزدگیر و گیت فروشگاهی RF چه نوع فرکانسی استفاده می شود؟

فاصله استاندارد از دستگاه های الکتریکی

مورد دیگری که اطلاع داشتن از آن کمک زیادی در بهبود عملکرد دستگاه می کند نویز پذیر بودن سیستم نسبت به وسایل برقی است و اگر شرایط نویزپذیری صورت گرفته باشد کارکرد دستگاه کم میشود و افزون بر آن ممکن است قطعات حساس دستگاه نیز دچار آسیب شوند. اگر قرار است که این مشکل حل شود بهتر است شما برق سیستم دزدگیر را از دیگر وسایل برقی که در فروشگاه وجود دارد جدا نمایید تا این نویز پذیری صورت نگیرد.

فاصله تگها لیبل ها را از گیت فروشگاهی

فاصله تگها لیبل ها را از سیستم فروشگاهی در نظر داشته باشید که بسیار مهم است. بهتر است که لیبل ها و تگ های موجود در فروشگاه تا سیستم صد تا صد و پنجاه سانتی متر فاصله داشته باشند تا با هیچ گونه الارم یا هشدارهای کاذب روبرو نشوید. تنظیم دقیق فاصله میتواند موجب شود که این مشکل حل شود که البته بسیاری از مدیران و مالکان از آن اطلاعی ندارند.

ایجاد تغییرات در اطراف گیت

5. اگر قرار است که شما تغییری را در فروشگاه ایجاد کنید تا حتی موردی را به فروشگاه تان اضافه نمایید بهتر است که با شرکتی تماس بگیرید که گیت فروشگاهی را از آن خریداری کرده اید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مثلا اگر میخواهید تابلوی جدید یا لامپی را در فروشگاه استفاده کنید برای اینکه در سیستم دزدگیر اختلالی به وجود نیاید بهتر است که شما حتما با کارشناسان شرکت صحبت کنید.

  هر انچه باید در مورد دزدگیر فروشگاهی rf بدانیم

فاصله استاندارد از سیستم های مجاور

6. مورد دیگری که غافل شدن از آن موجب تداخل دستگاه ها با یکدیگر می شود ، اختلال سیستم های آر اف است. در نظر داشته باشید که اگر سیستمهای RF در کنار یکدیگر باشند بوق خطا و آلارم به صدا در می آید و سیستم نمیتواند کار کند. پس توصیه ما به شما این است که حتما در زمان انتخاب سیستم دزدگیر فروشگاهی با کارشناسان فروش شرکت صحبت کرده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید و از آن ها بخواهید که سیستمی را به شما معرفی کنند که اگر در آینده در کنار دیگر سیستمهای گیت فروشگاهی قرار بود استفاده شود مشکلی را برایتان ایجاد نکند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *