تفاوت لیبل های گیت فروشگاهی AM و RF

تفاوت لیبل های گیت فروشگاهی : لیبل های گیت فروشگاهی AM دارای قیمت بالاتری نسبت به سیستم های RF هستند به همین جهت در فروشگاه های که باید از میزان لیبل های زیادی استفاده شود مانند سوپرمارکت ها به سراغ سیستم های RF می روند. لیبل گیت های فروشگاه های AM از نظر اندازه 3/1 سانتی متری هستند و یک میلی متر نیز ضخامت داشته اند. اما در نظر داشته باشید گیت های فروشگاهی AM دارای مزیت نیز هستند و به این صورت است که لیبل ها میتوانند بر روی محصولاتی چون عطرها ، خمیردندان یا چای خشک دارای عملکرد و کارکرد بهتری باشند.

تفاوت لیبل های گیت فروشگاهی AM و RF

یکی از مواردی که نیاز است در مورد آن بدانید کار کارکردن بر روی فلزات می باشد که هر دو گیت فروشگاهی AM و RF می توانند اینکار را انجام بدهند و در این مورد مشترک هستند. بهتر است برای محصول های فلزی از تگ استفاده شود. مالکان عزیز باید در نظر داشته باشند که سیستمهای دزدگیر فروشگاهی متعددی در بازار وجود داشته که هر کدام دارای کیفیتی متفاوت می باشند و البته قیمت شان نیز متفاوت می باشد. خریداران باید بتوانند گیت های باکیفیت و خوب را تشخیص بدهد تا گیتهای فروشگاهی بی کیفیت با قیمت های پایین را با قیمت های گران خریداری ننمایند.

  چگونه یک دزدگیر مناسب برای فروشگاهمان انتخاب کنیم ؟

تفاوت لیبل های گیت فروشگاهی AM و RF

در بسیاری از موارد دیده شده که سیستم های دزدگیر RF که از نظر قیمت از سیستم های AM پایین تر هستند به جای سیستم AM  به مشتری فروهته شده اند چون با استفاده از تگ نمی توان نوع سیستم را تشخیص داد و بین این دو سیستم (AM  و RF ) شباهت های زیادی وجود دارد. بهترین راهکاری که منجر به تشخیص این سیستم ها از یکدیگر می شود لیبل است چون لیبل گیت RF شکل مربعی دارند و در سایزهای 3/3 و 4/4 و 5/5 هستند و تگ و لیبل های AM  شکل مستطیل داشته و اندازشان 3/1 می باشد.

پس شما می توانید با دقت کردن و مشاهده شکل لیبل ها به سادگی این دو سیستم را از یکدیگر تشخیص بدهید و سیستم مورد نظر فروشگاه تان را انتخاب نمایید.

مشتریان عزیز می توانند برای خرید بهترین محصول به شرکت کوشا الکترونیک اکباتان مراجعه نمایند.

انواع گیت های فروشگاهی

کم بودن فرکانس کاری برای تکنولوژی AM نسبت به RF یک مزیت و یک عیب دارد. با توجه به اینکه فرکانس کاری گیت های فروشگاهی AM به نسبت گیت های فروشگاهی RF حدود هزار مرتبه کم تر می باشد. وقتی این فرکانس کاهش داشته باشد ضریب نفوذ بر روی فلزها افزایش پیدا می کند و گیت های فروشگاهی AM کارکرد بهتری در مقابل گیت فروشگاهی RF داشته اند و در مواردی که فلز یا مشتقات آن وجود دارد مانند لوازم بهداشتی و ارایشی یا موبایل فروشی از آنها استفاده می شود ولی زمانی که فرکانس کاری کم تر شود این مسئله بیشتر خود را نشان میدهد و آن هم موضوع نویزپذیری است که گیت های فروشگاهای AM نویز بیش تر و تداخل بیشتری نسبت به محیط اطرافشان داشته اند.

  قیمت گیت فروشگاهی

در خصوص گیت های فروشگاهی AM این نکته را نیز در نظر بگیرید که میتوانند در مجاورت یکدیگر کار کنند بدون اینکه برای هم مشکلی ایجاد کنند. البته این تداخل نداشتن برای هر گیتی از هر کارخانه ی با یکدیگر متفاوت است که نباید آن را فراموش کرد. در تکنولوژی AM تگ ها تنوع کم تری به نسبت تکنولوژی RF داشته اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *