دزدگیر لباس و گیت فروشگاهی ایرانی

دزدگیر لباس و گیت فروشگاهی ایرانی : استفاده از گیت فروشگاهی به منظور جلوگیری از سرقت و به هدر رفتن سرمایه به یکی از ملزومات مبدل گشته است . گیت فروشگاهی با عملکرد خاص خود امنیت بالای را برای انواع فروشگاه ها مهیا می کند . گیت فروشگاهی بهتر از هر سیستم امنیتی و ضدسرقت همچون دوربین مدار بسته عمل می کند .

با نصب و راه اندازی گیت فروشگاهی تا حدود زیادی امنیت فروشگاه , مغازه , سوپرمارکت , هایپرمارکت , انبار و ….تامین می شود . گیت فروشگاهی شامل لوازم جانبی از جمله تگ یا لیبل , آنتن ( تک پایه یا دوپایه ) , بورد الکترونیکی و خنثی کننده می باشد . تمامی موارد ذکر شده در کنار هم یک سیستم ضد سرقت فروشگاهی یا گیت فروشگاهی را تشکیل می دهند که مانع از به سرقت رفتن کالا ها و اجناس می شوند .

دزدگیر مغازه و گیت فروشگاهی ایرانی

امروزه گیت فروشگاهی ساخت ایران که به عنوان یکی از سخت افزارهای امنیتی و سیستم های ضد سرقت فروشگاهی توسط شرکت های مختلفی تولید و عرضه می شوند و دارای قیمت مناسب و کیفیت بالا می باشد . به دلیل نوسانات اخیر و افزایش بی سابقه قیمت دلار خرید و استفاده از محصولاتن تولیدی داخل ایران به صرفه تر می باشد .

دزدگیر لباس و گیت فروشگاهی ایرانی

دزدگیر لباس و گیت فروشگاهی ایرانی

درحال حاضر برخی از گیت های فروشگاهی ساخت ایران , قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده و از نظر کیفیت و حساسیت آنتن ها با محصولات خارجی قابل مقایسه است . محصولات ایرانی از نظر کیفیت از جنس های چینی بالاتر می باشند و استفاده از محصولات ایرانی بهتر و به صرفه تر از محصولات چینی می باشد .

  گیت فروشگاهی چیست ؟

گیت فروشگاهی گاندو

گروه فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان با داشتن 15 سال سابقه ی درخشان در زمینه تولید و واردات سیستم های امنیتی و حفاظتی و ملزومات جانبی آن در خدمت مشتریان عزیز می باشد . شرکت اکباتان یکی از پیشتازان این عرصه با ارائه گیت های فروشگاهی ایرانی با برند گیت فروشگاهی گاندو با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت و در راستای شناسایی نیاز مشتریان آماده ارائه خدمات در سطح استان تهران و چندین استان دیگر می باشد .

تمامی محصولات ارائه شده شرکت اکباتان دارای گارانتی معتبر و خدمات چس از فروش می باشد . با خرید از شرکت اکباتان خیالتان از بابت نصب و راه اندازی گیت آسوده باشد , زیرا این شرکت جهت تسهیل خدمات اقدام به استخدام نیروی متخصص در زمینه نصب و راه اندازی انواع سیستم های گیت فروشگاهی کرده است . برای خرید گیت فروشگاهی ایرانی با کارشناسان فروش شرکت اکباتان تماس حاصل فرمایید . شعار ما جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *