دزدگیر مغازه چیست و چگونه کار می کند ؟

دزدگیر مغازه چیست و چگونه کار می کند ؟ یکی از بهترین مواردی که به ما کمک می کند تا بتوانید امنیت فروشگاه خودمان را تامین کنید آشنایی با وسایل و محصولاتی است که در این راستا بسیار کاربردی هستند و امنیت را تا حد زیادی برای فروشگاه و مکان دلخواه ما ایجاد می کنند. دزدگیرها یکی از رایج ترین محصولاتی هستند که بیشتر مالکان تمایل به استفاده از آن ها را نشان میدهند.

نحوه کار کرد دزدگیر مغازه

استفاده از دزدگیرها موجب می شود تا ما با هزینه ی های نه چندان زیاد و زمان کم تری از هر گونه خروج محصول از درب فروشگاه جلوگیری کنیم. در واقع نیازی نیست که ما نیروی کار جداگانه برای بخش امنیت در نظر بگیریم بلکه با استفاده از دزدگیرها بدون نیاز به نیروی انسانی میتوانیم اینکار را مدیریت کنیم که البته از دقت بالاتری نیز برخوردار است. به صورت کلی در یک جمله می توان گفت که “استفاده از دزدگیرها منجر به امنیت می شود”.

بالابردن امنیت فروشگاه ما با استفاده کردن از دزدگیرها تامین خواهد شد و با توجه به سیستم دزدگیری که استفاده می نمایید شامل یک آنتن یا چند آنتن می شوند.

دزدگیر مغازه

این انتن در درب خروجی واقع می شوند و به محصولات یا کالاهای که در فروشگاه قرار دارند تگ یا لیبل های وصل می شود و چون انتن را در جلوی درب خروج میگذاریم میتواند این لیبل ها و تگ ها را تشخیص بدهد و اگر اقدام به جدا کردن لیبل و تگ از محصول نشود شروع به اژیر کشیدن می کنند و با این کار مالک فروشگاه را باخبر خواهد شد. دقت داشته باشید که این انتن ها می توانند به یک محدوده معین شده فرکانس ها را تشخیص بدهند.

  از دزدگیرهای فروشگاهی در چه مواردی استفاده میشود؟

 

گیت فروشگاهی – دزدگیر فروشگاهی

این موارد شکل های متنوعی داشته اند که شما می توانید با مراجعه به بازار با توجه به نیازی که دارید آن ها را تهیه کنید ولی معمولا نحوه ی استفاده از سیستم های دزدگیر به این صورت می باشد که بر روی محصول از لیبل و تگ استفاده می شود و در صورتی که لیبل ها و تگ ها از کیفیت خوبی برخوردار باشند به آسانی از محصولات جدا شده ولی اگر جدا نشوند و محصول یا کالا از درب فروشگاه خروج پیدا کند به وسیله ی آنتن ها ، آژیر به صدا در می آید و هشدار داده می شود.

کارخانه های بسیاری اقدام به تولید این گیت های فروشگاهی با شکلهای متنوعی کرده اند که البته از نظر قیمتی نیز با یکدیگر متفاوت می باشند و در بازار نمونه های مختلف آن را می توان مشاهده کرد و در مقابل تگ و لیبل ها نیز دارای قیمت های متفاوتی هستند و این امکان وجود دارد که خریداران در زمان خرید با نگاه کردن به شکل ظاهری تگ ها متوجه کیفیت آن ها نشوند پس برای اینکه بهترین خرید را انجام بدهید و جنس بی کیفیت را نخرید به سراغ برندهای آشنا و شرکت های معتبر رفته و با اطمینان کافی نسبت به خریداری کردن این سیستم ها اقدام کنید چرا که پس از خرید و استفاده از محصول در صورتی که سیستم نتواند پاسخ خوبی در مقابل خروج محصول از درب فروشگاه به شما بدهد ، از خریدتان پشیمان می شوید. ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید حتما با کارشناسان فروش ما در شرکت کوشا الکترونیک اکباتان در تماس باشید.

  گیت فروشگاهی چیست؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *