دزدگیر گیم نت

دزدگیر گیم نت : گیم نت به مکانی گفته می شود که در آن افرادی که علاقه ی زیادی به بازی های رایانه دارند دور هم جمع می شوند و بازی های رایانه ای دسته جمعی را بازی می کنند این بازی ها برای برخی از افراد به عنوان یک کسب درآمد محسوب می شود یعنی از این کار در آمد کسب می کنند .

دزدگیر فروشگاهی گیم نت

اما امروزه به دلیل فراگیر شدن بازی های رایانه ای مهمترین دغدغه ای که صاحبان گیم نت ها دارند این است که سرقت از فروشگاه انجام نگیرد اما چه راه کاری وجود دارد تا بتوان از طریق آن جلوی سرقت از گیم نت ها مخصوصا در تهران و دیگر شهرها را گرفت ؟ در پاسخ باید گفت که گیت فروشگاهی گیم نت یا همان دزدگیر گیم نت به عنوان یک محافظ در برابر قطعات و تجهیزات و همچنین کنسول های بازی شما عمل می کند .

دزدگیر گیم نت

برخی از کنسول های بازی به علت به روز بودن گران هستند و حتی با به سرقت رفتن یکی از آن ها به صاحب گیم نت ضربه ی مالی شدیدی وارد می شود . چنین فضاهایی باید خود را مجهز به گیت فروشگاهی بکنند مخصوصا جلوی درب ورود و خروج حتما باید دزدگیر فروشگاهی نصب کرد تا در زمان خروج قطعه ای از فروشگاه بدون مجوز صاحب گیم نت مطلع شود .

  سیستم دزدگیر تک آنتن گیت فروشگاهی

گیت گاندو محافظ گیم نت شما

اینکه چرا امنیت یک فروشگاه مهم است مسئله ای است که حتی مشتریان گیم نت نیز با آن موافق هستند زیرا آسایش مشتری تاثیر بسیار زیادی بر در آمد شما دارد زیرا با ایجاد فضای امن در چنین مکان هایی گیم خورها نیز می توانند با آرامش کامل و بون هیچ گونه حواس پرتی به بازی خود ادامه دهند .

هر چه قدر امنیت در فضا بیشتر باشد صاحب گیم نت نیز فضا را مناسب تر و تجهیزات بیشتر و کنسول های جدید و سیستم های قوی و به روز را در اولویت کاری خود قرار می دهد و فضا را پر از بازی های مهیج می کند . سیستم امنیتی و حفاظتی گیم نت خود را همیشه ارتقا دهید تا علاوه بر جذب مشتری بیشتر بتوانید فروشگاه خود را مجهز به بازی های گیم نت و قطعات مربوط به آن بکنید .

اگر صاحب فروشگاه گیم نت هستید و نمی دانید کدام دزدگیر فروشگاهی مختص فروشگاه شما است با کارشناسان فروش و مشاورین شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا راهنمایی لازم را در خصوص نحوه ی نصب , خرید دزدگیر گیت گیم نت و .. به دست آورید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *