معرفی گیت فروشگاهی RF

معرفی گیت فروشگاهی RF : سیستم های AM و RF از جمله بهترین دزدگیرهای فروشگاهی هستند که ما قصد داریم در ادامه این مطلب در خصوص تکنولوژی ، عملکرد، قیمت ، پایداری و…. آنها صحبت کنیم تا در زمان انتخاب بتوانیم بهترین تصمیم را بگیریم. البته باید در نظر داشته باشید که گیت های فروشگاهی هر کدام به نوعی معایب یا مزیتهای دارند و ویژگی ها و امکاناتی را نیز داشته اند.

از جمله رایج ترین گیت های فروشگاهی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند AM و RF می باشد که شما می توانید در فروشگاه های بسیاری این گیت ها را مشاهده نمایید. تکنولوژی که برای ساخت این سیستم ها استفاده می شود با یکدیگر متفاوت می باشند و هر سیستمی برای خودش یک نوع تکنولوژی داشته که به واسطه آن ساخته شده است و با توجه به این مورد گیت های فروشگاهی هر کدام دارای کارکرد خاصی هستند. پس با این حساب زمانی که می خواهیم بهترین سیستم را انتخاب کنیم کار دشواری در پیش رو خواهیم داشت.

معرفی گیت فروشگاهی RF کوشا الکترونیک اکباتان

در این سیستم رایج ترین فرکانسی که استفاده می شود 2/8 است و عموما بین فرکانس 75/1 تا 5/9 قرار می گیرند. این گیت های فروشگاهی به این شکل هستند که بر روی لیبل ها قرار می گیرند و برای این که از بین انتن ها رد شوند و آلارم به صدا درنیاید حتما باید خنثی سازی لیبل انجام گردد. خنثی شدن لیبل ها به این صورت خواهد بود که باید پاره شوند یا به وسیله دستگاه های که عملیات خنثی سازی را انجام میدهند باید برای خنثی کردن آن ها اقدام کرد.

  چرا از گیت فروشگاهی استفاده می کنیم؟

معرفی گیت فروشگاهی RF

هم اکنون در بازار جز محبوب ترین گیت های فروشگاهی محسوب می شوند چون به نسبت لیبل های AM و EM دارای قیمت مناسب تری می باشند و برای همین بسیاری از مالکان ترجیح میدهند که این سیستم ها را بکار بگیرند.

در فروشگاه های که باید میزان زیادی لیبل بکار گرفته شود مثل سوپرمارکت ها یا لباس فروشی ها بسیاری از مالکان ترجیح می دهند که لیبل های ار اف را استفاده نمایند چون قیمت بهتر و مناسب تری به نسبت دیگر لیبل ها دارند و البته نازک بودن و انعطاف پذیری آن ها نیز از جمله دلایل دیگری می باشد که منجر به محبوب بودن این نوع لیبل ها می شود. سیستم های فروشگاهی AM دارای لیبل های گران تر و ضخیم تری به نسبت لیبل RF هستند و در فرکانس 58 کیلو هرتز کار می کنند اما مزیت آنها این است که به فلز حساس نمی باشند و خیلی راحت می توانند به دلیل الومینیوم و ورقه های انادایز که در آنها استفاده شده است فلزات را تشخیص بدهند و در لوازم ارایشی ها بیشتر از سیستم AM استفاده می شود.

تگ ها و لیبل ها

تگ های سیستم AM به نسبت RF دارای مزیتی می باشند که با هیچ فلزاتی به جز استیل و اهن خنثی نمی گردند و تداخل کم تری با سیستم های مجاور داشته است به عبارت دیگر این سیستم ها به نویز پذیر نیز حساسیت کم تری دارند و به آسانی تحت تاثیر نویز قرار نمی گیرند و همین دلیل عملکرد نویز نیز کم نخواهد شد.

  گیت فروشگاهی چگونه عمل می کند؟

انتخاب بهترین سیستم دزدگیر فروشگاهی

بهتر است به عنوان نتیجه گیری بگوییم که سیستم دزدگیر RF در فرکانس های متفاوتی وجود داشته و رایج ترین آن 2/8 می باشد و این با وجودیست که سیستم AM در فرکانس 58 کیلوهرتز است.

سیستم های گیت فروشگاهی AM نویزپذیری خیلی کمتر داشته و الارم های کاذب تقریبا در آنها وجود ندارد و احتمال خطا کم تر خواهد بود. سیستم های RF قیمت مناسبتری دارند ولی تشخیص سیستم AM نسبت به آن بالاتر است.

شرکت کوشا الکترونیک اکباتان اماده است تا به شما عزیزان مشاوره های را در خصوص سیستمهای دزدگیر فروشگاهی ارائه دهد تا شما عزیزا بتوانید در این خصوص بهترین انتخاب را داشته باشید. همواره برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با متخصصان و کارشناسان شرکت ما تماس حاصل فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *