مهم ترین اصول نصب سیستم های امنیتی

مهم ترین اصول نصب سیستم های امنیتی : اگر قرار است که ما گیت فروشگاهی را نصب کنیم باید به اصولی در نصب دقت نماییم که بسیار مهم و اساسی می باشند. در ادامه این پست ما سعی کرده ایم تا شما را با اصلی ترین ها آشنا کنیم. پیشنهاد می شود تا انتهای این پست کوشا الکترونیک اکباتان را همراهی کنید:

حذف منابع تولید امواج مزاحم

اولین گزینه اصول نصب سیستم های امنیتی به این معنی است که شما به سراغ منابعی بروید که ممکن است سبب ایجاد نویز شوند و امواج مزاحم را تولید می کنند. اصلی ترین وظیفه دزدگیر یا گیت فروشگاهی بر پایه دریافت و ارسال امواج الکترومغناطیسی صورت میگیرد. امکان این امکان را داشته است که در زمان انجام وظیفه شان با مشکلاتی روبرو شوند که به نویزها و امواج مزاحم الکترومغناطیسی در فروشگاه مرتبط می باشد و البته باید به امواج مزاحم دقت کنید و به کاهش دادن آنها دقت نمایید.

عواملی می توانند موجب شوند که این مزاحم های مغناطیسی به وجود بیایند که برخی از آنها شامل کولرها، لامپ های نئون، کابلهای حاوی جریان برق در محدوده گیتها و… است. در صورتی که میخواهید برای فروشگاه خودتان گیتی را نصب کنید که بدون هیچ گونه مشکل یا ایرادی کار کند باید عواملی را که سبب ایجاد امواج مزاحم می شوند را شناسایی کرده و آنها را حذف کنید یا به کاهش آنها دقت نمایید. البته توجه به این اساس می تواند به شما کمک کند تا بهترین عملکرد را از دستگاهتان داشته باشید.

  معرفی تگ RF و ویژگی های مهم آن

منابع ایجاد نویز هنگام نصب سیستم های امنیتی

برخی از این عوامل که نویز را در سیستم های فروشگاهی ایجاد می کند مانند موارد زیر است:

الف)کابلهای که محل عبور جریان های برق گیت فروشگاهی هستند

از اصلی ترین منابعی که موجب ایجاد نویز می شود و می تواند برای سیستم دزدگیر فروشگاهی اختلال ایجاد کند سیم برق کشی ناحیه هدف است. به خاطر داشته باشید اگر فاصله ی بین آنتن گیرنده باید با سیمی که جریان داشته کم باشد و به همین ترتیب جریان با سیم آنتن گیت نیز موازی باشد سبب می شود اثر نویز زیادتری دیده شود.

مهم ترین اصول نصب سیستم های امنیتی

مثلا می توانیم اینگونه بگوییم که با توجه به اینکه منبع تغذیه ی یک وسیله برقی با مصرف زیادتر از کابلهای برقی تامین میشود، باید فاصله ی آنتن های گیرنده تان کم باشد. شما این امکان را دارید تا منبعی را تغییر بدهید که برق را تامین می کند و البته سیم های که جریان برق در محدوده فروشگاهتان است را با قرار دادن در یک غلاف فلزی تا حدودی سبب شوید که عامل نویزی کاهش داشته باشد.

ب) انواع لوازم برقی می توانند نویز ایجاد کنند

ج) ترانس های برقی

د) نویزهای که در برق شهری وجود دارد

 

گیت فروشگاهی باید در فاصله مناسب قرار داشته باشد

زمانی که بین دو پایه آنتن گیت فاصله ی زیادی وجود داشته باشد موجب می شود تا حدودی کارکرد سیستم دزدگیر پوشاک کم شود. از بین همه ی عامل های که می توانند به عنوان تعیین کننده فاصله بین 2 پایه گیت فروشگاهی یا دو آنتن را محاسبه نمود می توان به مواردی چون مقدار نویز محیط پیرامون ، نوع تگی که در فروشگاه استفاده می گردد ، مقدار خطای که برای مدیرفروشگاه یا صاحب آن قابل میباشد، اشاره نمود.

  هر انچه باید در مورد دزدگیر فروشگاهی rf بدانیم

مثلا در صورتی که شما مغازه ی دارید که در محیط پر نویز است و از تگهای که لیبل و برچسب هستند استفاده می نمایید که هزینه ی این اقلام گران است باید در این موقع فاصله بین آنتن را خیلی کمتر از مقدار فاصله تعیین شده مشخص نمایید که در کاتالوگ دستگاه به آن اشاره شده است.

البته لازم است بدانید که زیبایی دکوراسیون فروشگاه با چگونگی جایگذاری و اصول نصب سیستم های امنیتی نیز ارتباط مستقیمی داشته است.

چون که همیشه گیت فروشگاهی در جلوی درب خروجی فروشگاه ها است و همواره در دید مشتریان می باشد و چون ابعاد و اندازه آنتن های دزدگیر فروشگاهی متفاوت می باشد باید در این راستا برای بهتر نتیجه گرفتن از سیستم های دزدگیر از کارشناسان خبره کمک بگیرید.

این نکته را نیز بخاطر داشته باشید که بیشتر آنتن های دزدگیر چون ابعاد و ظاهری هستند شما میتوانید فروشگاه یا برند محصولاتتان را در آن تبلیغ کرده و با این امکان به عنوان یک صاحب فروشگاه ، یک تابلوی تبلیغاتی خوب دارید.

عدم تداخل با گیت های فروشگاه های همسایه

چه کنیم تا دزدگیر پوشاک نصب شده با دیگر گیتهای فروشگاههای همسایه تداخل نداشته باشد ؟

همانطور که اشاره کرده ایم دزدگیرهای فروشگاهی بر اساس امواج مغناطیسی واکنش نشان میدهند. همه ی دزدگیرهای فروشگاهی دنیا محدوده فرکانسی دارند که برای آنها تعریف شده و مشخص هستند. اگر که دزدگیر فروشگاه همسایه با دزدگیر شما در فاصله نزدیک و هم فرکانسی باشد این امکان به وجود می آید که تداخل داشته باشند و سبب شوند که در عملکرد آنها مشکلاتی به وجود بیاید و این موضوع موجب ایجاد بوق اشتباه یا خطا گردد. شما میتوانید با استفاده نمودن از گیتهای که فرکانس های متفاوتی دارند این دسته از مشکلات را برطرف کنید. در صورتی که در محیطهای شلوغ مثل بازارها و پاساژها می باشد و دوست دارید که برای گیت فروشگاهی نصب نمایید توصیه ما به شما این است که پیش از نصب دزدگیر فروشگاهی حتما در خصوص گیت ها و فروکانس آنها اطلاعات دقیق و جامعی بدست بیاورید.

  دزدگیر مغازه چیست و چگونه کار می کند ؟

سیستم های امنیتی فروشگاهی

با توجه به این موضوع از لحاظ شرعی و اخلاقی هیچ کدام از شرکتهای حفاظتی و امنیتی این حق را ندارند که با نصب گیت فروشگاهی جدید موجب ایجاد اختلال در دستگاههای قبلی همسایه گردند. اینکار به عنوان نوعی تجاوز به حقوق و حریم دیگران است و شرکتهای که رقابت نزدیک و تنگاتنگی با هم دارند باید به این قانون نانوشته دقت کنند و آن را با رعایت کردن در اولویت بگذارند. این امکان را وجود دارد که روزی این واکنش حتی عملکردشان را به خطر بیندازد.

گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی یا دزدگیر البسه و پوشاک با این هدف هستند که موجب کاهش میزان دزدی و سرقت از فروشگاهها شوند. با این وجود در دنیای تکنولوژی و مدرن نیاز است که همواره این سیستمها در کنار دوربین های مداربسته استفاده شود تا بتوانند بهترین نتیجه را حاصل کنند. این سیستم ها هم اکنون به عنوان یکی از اصلی ترین نیازهای بین صاحبان فروشگاهها هستند.

حتی می توان به عنوان نتیجه گیری اینگونه بگوییم که دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی همگی می توانند در ایجاد امنیت فروشگاه ها به عنوان تکمیل کننده برای یکدیگر عمل کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *