نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی

نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی : با توجه به اینکه امروزه نسل سوم دزدگیرها فروشگاهی نیز به بازار وارد شده است امکانات جدید و تازه ی نیز در اختیار خریداران قرار می گیرد. اینها سبب شده تا بتوانیم کارکرد بهتری را از گیت های فروشگاهی در اختیار داشته باشیم.

  • جالب است بدانید با استفاده کردن از این دزدگیرهای نسل سوم ، فروشگاه ها تقریبا نیازی به استفاده از دوربین های مداربسته نیز نخواهند داشت و همه ی محصولات در چنین شرایطی قابل کنترل بوده و مدیریت خواهند شد.
    در ادامه این پست شما می توانید با امکانات جدیدی که از نسل سوم دزدگیرها بدست می آید آشنا شوید و در صورت لزوم از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید.
  • یکی از امکات مهمی که به این دزدگیرهای نسل سوم اضافه شده است ، شمارش تعداد افرادیست که به فروشگاه مراجعه میکنند و مالک فروشگاه دقیقا میتواند بر روی تعداد افرادی که وارد می شوند و تعداد افرادی که خارج می شوند تسلط داشته باشد و این موضوع را مدیریت کند به بیانی ساده تر همه چیز تحت کنترل مالک فروشگاه قرار خواهد گرفت.
  • در دزدگیرهای فروشگاهی نسل سوم، وقتی که سیستم هشدار می دهد میتواند تصویر برداری صورت بگیرد و همه ی چیز را ضبط کند که یکی از بهترین امکانات برای امنیت به شمار می رود.
  • ثبت زمانهای ورود و خروج کارکنان به محیط نگهداری کالا از امکانات دیگر می باشد و یک ویژگی فوق العاده محسوب خواهد شد چرا که زمان ورود و خروج کارکنان ثبت و ضبط شده و در صورت لزوم می توان استفاده گردد.
  • گیت فروشگاهی می تواند به مالک نشان بدهد که متوسط میزان فروش چقدر بوده است و میانگین فروش آن چقدر است و این قطعا برای مالکان بسیار کاربردی خواهد بود.
  • شمارنده های تگ کالا هم ویژگی دیگریست که مفید است. چون زمان غیرفعال شدن تگ از محصول است و در صورتی که غیر از زمان اداری صورت بگیرد مالک کاملا مطلع خواهد شد.
  معرفی گیت فروشگاهی گاندو - برند ایرانی دزدگیر فروشگاهی

نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی

ویژگی های نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی

دزدگیرهای نسل سوم فروشگاهی می توانند همه ی اطلاعاتی را که به دست می آید ثبت کنند و همچنین آنها را نگهداری نمایند و حتی اطلاعات حاصل شده را بر روی ایمیلی که بر روی دستگاه تنظیم شده است ، ارسال کرده و به سادگی مالک را از همه ی امور فروشگاه باخبر سازند و او همه چیز را نظارت کرده و کنترل کند. همه ی این ویژگی ها سبب می شود تا کار برای مالکان راحت تر شود و از همه مهم تر موجب برقراری امنیت در فروشگاه می شوند. شما هم به خوبی می دانید که هیچ چیز با ارزش تر از برقراری امنیت برای یک محیط یا مکان خاص نیست.

اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید و فروشگاه یا مغازه ی را در اختیار دارید و اقدام به فروش محصولات می کنید بهتر است به موارد امنیتی دقت نمایید و حتما محل مورد نظرتان را با اقلامی چون دزدگیرهای فروشگاهی، دوربین های مداربسته و…. مجهز نمایید تا از وجود هر گونه سرقت و دزدی پیشگیری نمایید و مطمئن باشید که حتی با وجود تعداد مشتریان زیاد شما میتوانید به عنوان یک مالک همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

جهت اطلاع از قیمت گیت فروشگاهی ، با کارشناسان فروش ما در کوشا الکترونیک اکباتان در تماس باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *