نکاتی در رابطه با گیت فروشگاهی AM

نکاتی در رابطه با گیت فروشگاهی AM : کی دیگر از مواردی که امروز قصد معرفی آن را به شما عزیزان داریم ، گیت های فروشگاهی AM هستند که بد نیست ما قبل از هر انتخابی در مورد این گیتها نیز اطلاعاتی داشته باشیم. شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تلاش کرده است تا بتواند سیستم های دزدگیر AM را در اختیار مشتریان عزیز قرار بدهد که علاوه بر داشتن قیمتی مناسب بلکه بهترین کیفیت را هم داشته باشند و خدمات پس از فروش نیز داشته باشند.

مزیت های سیستم دزدگیر RF

بردهای سیستم RF به صورت دیجیتالی می باشند و به بیانی ساده تر یعنی آن ها را قوی تر می کند و در مقابل سبب می شود که احتمال خطا در آن ها کم تر شود و البته الارم های کاذب نیز کاسته شود. البته سیستم های دزدگیر RF که بردهای آنالوگ دارند احتمال خطا بیشتری دارند و الارمهای کاذب بیشتری را داشته اند.

خوشبختانه شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تلاش کرده است تا بتواند سیستم های را عرضه کند که از بهترین برندهای آمریکایی و اروپایی باشند تا مشتریان عزیز در زمان استفاده با هیچ مشکلی روبرو نشوند.

سیستم های فروشگاهی AM

لازم است بدانید که دزدگیرهای فروشگاهی AM تنها می توانند در فرکانس 58کیلوهرتزی کار کنند و البته مزیت هایشان نسبت به سیستم های RF بیش تر بوده و جز جدیدترین و بروزترین سیستم های فروشگاهی هستند.

  سیستم های امنیتی ترانسپوندر تک بیتی EAS

نکاتی در رابطه با گیت فروشگاهی AM

در رابطه با نکاتی در رابطه با گیت فروشگاهی AM نکات مثبت و مزیت های زیادی برای سیستم های AM مطرح می شود که هر کدام از آنها به نوعی کار را برای مشتریان راحت تر می کند. از جمله مزیت های که می توان به عنوان رایج ترین از آن یاد کرد عدم تداخل آن ها با یکدیگر می باشد و می توانند با سیستمهای مجاوریشان Sync شوند و به همین دلیل منجر می شود تا در فروشگاه های ورودی بزرگ یا مجتمع های بزرگ تجاری که نیاز به چندین آنتن دارند از این نوع سیستم ها استفاده شود چرا که بسیار مناسب می باشند و البته محدودیت های این سیستم ها (AM) به نسبت RF کم تر است و به فلزات نیز حساسیتی نشان نمی دهند و علاوه بر آنچه که ذکر شده است پاسخ بهتری را نسبت به RF زمانی که بر روی اجناس الومینیومی و فلزی استفاده میشوند از خود نشان می دهند. در فروشگاه های لوازم ارایشی از سیستم های AM استفاده میگردد.

برای ورودی های که خیلی بزرگ هستند و چندین آنتن نیاز دارند ولی مالک به دلایلی نمی خواهد از چندین آنتن استفاده کند میتوان سیستم RF را بکار گرفت ولی در نظر داشته باشید که قدرت تشخیص این سیستم ها نسبت به AM کم تر است. سیستم های تک آنتن AM نمی توانند با جفت آنتن ها خنثی شوند و خیلی راحت همه ی سیستم های دزدگیر تک آنتن و جفت آنتن Sync می گردند.

  معرفی گیت فروشگاهی گاندو - برند ایرانی دزدگیر فروشگاهی

معایب سیستم های AM

حالا که در خصوص مزیت های این سیستم ها توضیح دادیم بهتر است کمی در خصوص معایب آن نیز اطلاعاتی داشته باشید. یکی از معایب این سیستم ها این است که قیمت بالاتری نسبت به RF دارند اما از ایمن تر بودن آن ها نباید غافل شد. ولی بسیاری از مشتریان به دلیل اینکه نمیتوانند هزینه های زیادی را صرف کنند به سمت سیستم های گیت فروشگاهی RF می روند. به دلیل قیمتی لیبل های سیستم AM تنها به چندین شکل خلاصه شده اند و برای همه ی محصولات گزینه ی خوبی نمی باشند و انعطاف پذیری ندارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *