نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی

نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی : اگر شما هم می خواهید از گیت های فروشگاهی استفاده کنید توصیه می شود حتما از طلایی ترین و مهم ترین نکات مربوط به استفاده آگاه باشید تا بتوانید بهترین کارکرد را دریافت کنید و خیالتان راحت باشد که امنیت فروشگاه تامین شده است و جای نگرانی وجود ندارد. در ادامه با کوشا الکترونیک اکباتان همراه باشید….

نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی AM

بارها در دیگر پست ها در خصوص این نوع گیت ها صحبت کرده ایم. اما به اصلی ترین نکات مجدد اشاره می نماییم. این نوع گیتها در تشخیص فرکانس دقت بالا و سرعت خوبی را دارد. گیت های فروشگاهی AM نسبت به دیگر گیت ها برد قابل پوشش بیشتری دارند و به عنوان یک مزیت به شمار می رود که اگر به صورت حرفه ی و درست نصب شوند میتوانند از این نوع گیت ها بهترین کارکرد را انتظار داشت.

  قیمت گیت فروشگاهی wintach

چگونگی صرفه جویی در مصرف برق دزدگیر فروشگاهی

همه ی ما بخوبی می دانیم که یکی از عامل های مهم مصرف برق می باشد و باید زمان استفاده از گیت فروشگاهی حتما به این مورد دقت نمایید تا هزینه ی بالا برق موجب هزینه ی اضافی نشود. گیت های فروشگاهی در فروشگاهها معمولا پس از اینکه 16 ساعت مداوم کار می کنند در وضعیت استند بای قرار می گیرند و بهترین کار این است که ما برای افزایش میزان عمر گیت و البته کاهش میزان مصرف برق در زمان بسته بودن فروشگاه و تعطیل بودن دزدگیر را به واسطه کنتور خاموش نماییم تا به کاهش میزان مصرف برق کمک کنیم.

نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی

شنیده شدن صدای الارم و هشدار از گیت فروشگاه

در میان نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی در صورتی که برای اجناس موجود در فروشگاه از لیبل استفاده می کنید چون لیبل ها نازک و کوچک هستند ممکن است از طریق فروشنده خنثی نشوند و این لیبل های خنثی نشده موجب می شود که الارم فروشگاه به صدا در بیاید و توصیه می شود در چنین شرایطی ارامشتان را حفظ کرده و احترام به مشتری را رعایت نمایید و با رفتاری درست و بدون اینکه به مشتری توهین کنید آن را به داخل فروشگاه هدایت نمایید تا به یک بهانه به خنثی کردن لیبل بپردازید.

میزان فاصله میزفروش تا درب خروجی

توصیه می شود که میز فروش تا درب خروجی فاصله داشته باشد و هر چقدر که این فاصله بیشتر باشد بهتر است. اما اگر میز تا درب خروجی فاصله نه چندان زیادی نداشت شما باید تگها را درون کشوها نگذارید چون این تگها وقتی در کنار یکدیگر باشند و تعدادشان زیاد باشد موجب می شوند که فرکانس قوی ایجاد شود و در چنین شرایطی الارم کاذب به صدا در می آید.

  هر آنچه باید در خصوص دزدگیرهای فروشگاهی و انواع سیستم آن بدانیم

فاصله اجناس تگ دار تا آنتن های گیت فروشگاه

یکی دیگر از مواردی که باید آن را رعایت کنید محل قرارگیری محصول است و نباید محصول ها را پشت آنتن بگذارید و هر کدام از محصولاتی که تگ یا لیبل دارند حداقل با انتن دو متر فاصله داشته باشند تا دزدگیرها عملکرد بهتری داشته باشند.

حساسیت آنتن تک پایه و دو پایه

وقتی می خواهید آنتن های دزدگیر فروشگاهی را تهیه کنید بهتر است به حساسیت آن ها نیز دقت کنید. حساسیت گیتهای فروشگاهی تک پایه از دو پایه ها بیشتر است و به همین علت است که باید به حریم آنتن دستگاه خریداری شده دقت کرده و انتن را در فاصله مناسبی از درب خروج و میز فروش قرار بدهید.

نکته ی دیگری که باید به خاطر داشته باشید فاصله ی کابلهای برق از گیت فروشگاهی می باشد. در انتن های گیت فروشگاهی عواملی سبب می شود تا نویز ایجاد شود که ما باید از آن ها پیشگیری کنیم. زمانی که کابل برق را از کنار آنتن فروشگاهی رد کنیم نویز ایجاد شده و دزدگیر نمیتواند عملکرد خوبی داشته باشد پس بهترین کار این است که حداقل کابل های برق 50 سانتی از انتن و دستگاه فاصله داشته باشند تا منجر به ایجاد نویز نشود.

زمانی که گیت فروشگاهی روشن است اصلا تغییری در آن ایجاد نکنید

وقتی که دستگاه روشن است اصلا سوکتهای باکس الکترونیکی و کابل های وصل شده به آن را جدا نکنید و دوباره وصل نکنید چون واقعا به دستگاه آسیب جدی می زد. متاسفانه برخی اصلا به این نکته دقت نمی کنند و حتی منجر به سوخته شدن دستگاه نیز می شوند.

  استفاده از گیت فروشگاهی و دزدگیر فروشگاهی برای کتابفروشی ها

اشیاء فلزی باید تا گیت فروشگاهی فاصله داشته باشند

هر دستگاه یا وسیله ی فلزی مانند دکورها، ابسردکن ها، کپسول های آتش نشانی، دستگاه های هواساز، هر وسیله ی که سیم و موتور داشته باشد را باید از دزدگیر فروشگاه دور نمایید تا دزدگیر بتواند بهترین عملکرد را نشان بدهد و البته باید در نظر داشته باشیم که وسایل الکترونیکی نیز تا حد امکان با انتها فاضله داشته باشند تا بهترین عملکرد را از دزدگیر مشاهده کنیم.

در اخر بخاطر داشته باشید که مهم ترین عاملی که موجب می شود گیت ها از کار بیوفتند آسیب دیدن کابل ها یا قطع شدن شان است و در زمان جابه جایی وسایل ممکن است این اتفاق رخ بدهد پس حتما در زمان جابه جایی این مورد را در نظر بگیرید و اجازه ندهید که هیچ کدام از کابل ها دچار آسیب شوند یا قطع گردند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *