هر انچه باید در مورد دزدگیر فروشگاهی rf بدانیم

هر انچه باید در مورد دزدگیر فروشگاهی rf بدانیم : گیت های فروشگاهی rf در بازار طرفداران زیادی داشته است و در محدوده های فرکانسی 3.7 تا 10.6 مگاهرتز وجود دارند در بیشتر مواقع از گیت‌های2/8 مگاهرتز استفاده می گردد. پس طبیعی است که در بازار این نوع گیت بیشتر وجود داشته باشد و دلیل آن نیز سرعت بالای تشخیص و نویز پذیری کم می باشد.

این نوع سیستم ها دارای تکنولوژی برد بالایی هستند و در آنها سیستم‌های الکترونیکی آنتن دارای کیفیت بالایی بوده است حتی می توان از این نوع در فروشگاه های مختلفی همچون لوازم آرایشی، فروشگاه های عتیقه فروشی، لوکس فروشی، فروشگاه های ورزشی و حتی سوپرمارکت ها استفاده نمود.

مزیت دزدگیر های فروشگاهی RF

این گیت ها دارای مزیت های بسیاری می باشند که می‌توان به قیمت پایین ،سرعت بالای تشخیص آنها اشاره کرد البته دارای کارکردهای بسیار گسترده هستند.

هر فروشگاهی با توجه به کارکرد ای که داشته است در فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد البته موارد مختلفی سبب این انتخاب می‌شوند که می‌توانیم به در ورودی فروشگاهها، چیدمان اجناس، وسعت و نویز پذیری اشاره نماییم.

هر انچه باید در مورد دزدگیر فروشگاهی rf بدانیم

گیت ها معمولاً به صورت تک پایه یا جفت پایه هستند. نباید این نکته را فراموش کنید که انتخاب تگ با توجه به گیت فروشگاهی rf تعیین شده برای فروشگاه پیشنهاد می‌‌گردد. در بیشتر مواقع در کشور ما ایران برای اینکه خیالشان راحت باشد به سراغ تگ هایی می روند که از نظر سایز بزرگتر هستند اما این نکته را باید به خاطر داشته باشید که آنتن های پیشرفته و مدرن از نظر فناوری الکترونیک با تگ هایی با سایز کوچک می توانند کارشان را به خوبی انجام بدهند و حتی پاسخ مناسبی در شرایط مختلف ایجاد کنند و می توانند ورودی هایی را تحت پوشش قرار بدهند که عریض و بزرگ هستند و این موضوع اصلاً جایی جای نگرانی نخواهد داشت.

  نسل سوم دزدگیرهای فروشگاهی

اما دزدگیر پوشاک که جنس شان چینی و آسیایی است تا حدودی از این نظر ضعیف می باشند. امواج اضافی و نویز ها را ضعیف‌تر فیلتر می کنند و حتی گاهی بوق کاذب را نیز به همراه می‌آورند که اینها همه می‌توانند شرایطی را به وجود بیاورند که کارایی کم تر می شود. در این صورت فروشنده نمی تواند در هر شرایطی سرقت را از فروشگاه به درستی تشخیص بدهد و همین مورد می تواند سبب شود تا برخی سارقین هنگام سرقت شناسایی نگردند.

بررسی تنوع تگ دزدگیر فروشگاهی آر اف:

در صورتی که شما گیتی می خواهید انتخاب کنید که تنوع زیاد تری داشته باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم تا به سراغ گیت فروشگاهی rf بروید. در فروشگاه ها و مجتمع هایی که بزرگ هستند و فروشگاها در کنار یکدیگر واقع شده‌اند اختلالاتی در کارکرد گیت ها ایجاد می شود که شما می توانید با خرید گیت های فروشگاهی از نوع آر اف با فرکانس‌های مختلف 2/8 و 25/3 و 75/4 مگاهرتز و غیره تا حدودی این مشکل را برطرف نمایید.

به این ترتیب در نخستین فروشگاهی که قرار است گیت در آن نصب شود باید از ۲/8 مگاهرتز آغاز شده و به ترتیب 95/1 مگاهرتز برسد و فروشگاه آخرین نیز 2/8 مگاهرتز نصب شود. این کار موجب می‌شود که در کارکرد گیت ها مشکلی پدید نیاید.

  دزدگیر مغازه

تکنولوژی گیت فروشگاهی rf از لیبل های چسبنده و قوی و قیمت ارزانی برخوردار بوده که می توان در دستگاه‌هایی نظیر سوپرمارکت‌ها ،کتابفروشی و غیره نصب شود. جالب است بدانید که قیمت لیبل های آر اف از لیبل های ‏am و em بسیار ارزان تر بوده است و این تکنولوژی نسبت به دیگر تکنولوژی‌ها نویز کمتری دارد.

البته حالا که در مورد گیت های فروشگاهی صحبت کرده‌ایم بهتر است و معایب آن را در پایان نیز توضیح بدهیم یکی از اصلی‌ترین معایب گیت فروشگاهی این است که نمی‌توان برای اجناسی که فلزی هستند و مشتقات فلزی دارند و سایزشان بزرگ است مورد استفاده قرار میگیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *