ویژگی لیبل های RF

ویژگی لیبل های RF – آر اف : از جمله نقاط قوت گیت فروشگاهیRF می‌توان به لیبل های rf اشاره کرد. برای این نوع لیبل ها از تکنولوژی استفاده شده است که نسبت به سایر لیبل ها ساده تر می باشند و البته قیمت ارزان تر و مناسب تری نیز دارند.

از نظر شکل این نوع گیت ها تخت می باشند و در کتابفروشی ها قابل استفاده هستند. تگ و لیبل های RF زمانی که کتابی به فروشی فروش می رسد به واسطه فروشنده غیر فعال می‌شوند و دیگر مانند لیبل EMنیست که بتوان مجدد برای فعال‌سازی آن اقدام کرد.

ویژگی لیبل های RF

اما لیبل دارای نقطه ضعف‌هایی نیز هستند و منظور این نیست که بدون هیچ گونه نقطه ضعفی کار می‌کند حالا بهتر است به نقطه ضعف نیز اشاره نماییم:

لیبل‌های ار اف برای محافظت کردن از کالاها و اشیایی که درون آنها مایعاتی وجود دارد مثل عطر ها، مایع ظرفشویی و غیره به دلیل اینکه در آنها فرکانس کاری بالا می باشد و امواج قادر نیستند به آسانی با فرکانسهای مگاهرتز از مایعات رد شوند و همین علت برای این نوع کالاها زیاد کاربرد خاصی ندارند و به صورت کلی مناسب نمی باشد.

از همه موارد مهم تر باید به خاطر داشته باشیم که برای حفاظت از طلاها و جواهرات نمی‌توان از این نوع لیبل ها استفاده کرد حتماً می دانید علت این موضوع چیست؟

  نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاههای لوازم ارایشی

همان‌طور که حتماً شما نسبت به این موضوع آگاهی دارید، دلیل عدم استفاده این نوع لیبل ها برای محافظت از طلاها و جواهرات فلزی می باشد که در آنها به کار برده شده است البته هر چقدر میزان این فلز کم نیز باشد موجب می‌شود که تگ و لیبل های اف و لیبل های آن از تنظیم خارج کردند. تقریبا ۹۰ درصد از فروشگاه‌هایی که در کل جهان مشغول هستند از دزدگیر فروشگاهی rf و لیبل های استفاده می نمایند که از فرکانس کاری ۸.۲ مگاهرتز برخوردار بوده اند.

ویژگی لیبل های RF

چرا از گیت های rf بسیار استفاده می شود؟

از این نوع گیت ها به دلایل مختلفی استفاده می شود که ما در ادامه در مورد دلایل رواج گیت فروشگاهی rf توضیحاتی را ارائه نماییم:

شماره ۱)

در این نوع گیت ها برد الکترونیکی به کار برده شده است که در آنتن های مختلف می‌توانند وظایفشان را به خوبی انجام بدهند و تنوع آن تنها به این جهت خیلی افزایش داشته است و هر شخصی می تواند با توجه به سلیقه خودش آنتن را انتخاب کرده و از سیستم استفاده نماید.

شماره ۲)

شرکت های که تمایل به نصب این گیت ها دارند فقط از برد الکترونیکی که دارای حجم پایین تری است را به کشورشان وارد می‌کنند که موجب می‌شود کاهش حمل و نقل را به همراه داشته باشد و در چنین شرایطی افراد تمایل پیدا می کنند تا بیشتر از این نوع گیت ها استفاده کنند.

  آیا می توان برای دربهای فلزی از گیت فروشگاهی استفاده کرد؟

شماره ۳)

به نسبت دیگر تکنولوژی‌ها قیمت گیت های فروشگاهی آر اف از دیگر تکنولوژی‌ها پایین می باشد. تنوع تگ های این نوع بسیار زیاد است.
این نوع محصول میتواند همه ی اجناسی را که در بازار وجود دارند را تحت پوشش قرار بدهد. البته از نظر فنی با وجود اینکه قیمت مناسب تری داشته اند دارای ضریب بالاتری خواهند بود و در سطح بالاتری تکنولوژی آنها قرار داشته است.

از جمله پر مصرف ترین سیستم های که در ایالات متحده مورد استفاده قرار میگیرد گیت فروشگاهی RF و دزدگیرهای RF می باشد. پس از اینکه به تگ کالا چسبانده می شوند موج های را که ارسال می کنند به واسطه آنتن ها پاسخ داده میشود و به واسطه تگ از سوی آنتنهای گیرنده پاسخ دریافت میشود و این کار منجر به فعال سازی الارم سیستم میشود. در هر صورت میتوان گفت که این نوع سیستم ها یعنی سیستم های RF جز معروف ترین و پرکاربردترین ها به شمار می روند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *