قیمت گیت فروشگاهی

قیمت گیت فروشگاهی , لیست قیمت دزدگیر فروشگاهی برای یوزر و همکار در تهران : امروزه اغلب فروشگاه های بزرگ برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاها و اجناس به سیستم دزدگیر فروشگاهی یا گیت مجهز گشته اند . گیت فروشگاهی یک دستگاه الکترونیکی می باشد که شامل آنتن هایی است و در قسمت خروجی فروشگاه ها نصب می شود . و کار اصلی آن ردیابی تگ ها و لیبل هایی است که به کالاها و اجناس داخل فروشگاه چسبانده می شوند . گیت مجهز به آنتن هایی می باشد که در صورت خروج کالا آلارم هشدار را به صدا در می آورد و فروشنده را متوجه می سازد . با گیت فروشگاهی افزون بر جلوگیری از هزینه های اضافی و سرقت , با خیالی آسوده در خدمت مشتریان خود باشید .

قیمت گیت فروشگاهی ایرانی و خارجی

برای آگاهی از قیمت گیت فروشگاهی و خرید آن باید ازقبل تصمیم بگیرید که می خواهید گیت دست دوم خریداری کنید یا گیت نو و یا قصد دارید گیت فروشگاهی ایرانی خریداری کنید یا گیت فروشگاهی خارجی و درصورتی که قصد خریداری گیت فروشگاهی خارجی داشته باشید تمایل دارید گیت شما چینی باشد یا اروپایی و آمریکایی و در نهایت باید بدانید چه تکنولوژی برای فروشگاه و کالاهای شما مناسب تر است , گیت فروشگاهی با تکنولوژی ای ام یا تکنولوژی آر اف . تمامی موارد ذکر شده در محاسبه قیمت تمام شده مجهز کردن یک فروشگاه به گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن کمک بسیاری خواهد کرد .

  لوازم جانبی گیت فروشگاهی

قیمت گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی نیز همچون سایر کالاها در صورتی که وارداتی باشند , به دلیل هزینه های انتقال , ترخیص و سود واسطه ها برای خریدار گران تمام می شود , در حالی که گیت هایی که در داخل تولید می شوند دارای قیمت پایین تر و کیفیتی بهتر در مقایسه با قیمت هایشان دارند . همچنین قیمت گیت های فروشگاهی با توجه به مدلهایشان متفاوت است .

گیت های فروشگاهی اغلب بر اساس سیستم های RF و AM کار می کنند . توجه داشته باشید گیت های فروشگاهی با تکنولوژی AM نسبت به گیت فروشگاهی با تکنولوژی RF دارای قیمت نسبتا بالایی می باشد . گیت های RF به دلیل داشتن کارامد بهتر و قیمت منااسب در اغلب فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . و از گیت های AM در مکان هایی که نویز زیاد باشد و استفاده از گیت RF کاربردی نباشد استفاده می شود .

قیمت گیت فروشگاهی همکار و یوزر

افزایش قیمت دلار و دشوار شدن شرایط واردات , افزون بر کالاهای دیگر در بازار گیت فروشگاهی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است . به دلیل شرایط به وجود آمده و نوسانات نرخ ارز , به احتمال زیاد تغییرات بسیار کوچکی در قیمت محصولات , برای آگاهی و دریافت لیست آخرین قیمت دزدگیر فروشگاهی با بخش فروش شرکت کوشا الکترونیک اکباتان تماس حاصل فرمایید . با محصولات دزدگیر فروشگاهی اکباتان فروشگاه شما , مجهز به بهترین گیت فروشگاهی خواهد شد .

  نکات مهم در استفاده نمودن از گیت فروشگاهی

شرکت کوشا الکترونیک اکباتان با سیاست های جدید و با توجه به نیاز مشتریان سعی در ارائه بهترین خدمات با کم ترین هزینه می باشد . تمامی محصولات شرکت اکباتان دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند، به فروش می رسند و خریدار با خیال راحت می تواند از محصولات شرکت اکباتان خریداری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *