گیت فروشگاهی RF

انواع گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF : بهترین برند های گیت فروشگاهی RF در کوشا الکترونیک اکباتان , گیت های فروشگاهی از سه تکنولوژی تشکیل شده اند که عبارت است از AM , EM و RF ست که در این مقاله می خواهیم تا حدودی گیت فروشگاهی RF را معرفی کنیم .

دزدگیر فروشگاهی RF

از متداولترین و رکاربردترین گیت های فروشگاهی می توان به گیت فروشگاهی RF اشاره کرد که تکنولوژی آن بر پایه اموجا رادیویی است که یکی از ارزانترین و پرکاربردترین سیستم های ضد سرقت فروشگاهی است . که به صورت تک آنتن و جفت آنتن موجود هستند . قیمت مناسب این گیت فروشگاهی و همچنین نصب سریع و آسان آن سبب شده است که به یکی از پرفروشترین گیت های فروشگاهی تبدیل شود .

کاربرد گیت فروشگاهی RF

هایپرمارکت ها و لباس فروشی ها اکثرا از این سیستم ضد سرقت فروشگاهی استفاده می کنند و علت اصلی آن هم این است که فروشگاه های مجهز به پوشاک عاری از فلزات هستند و این سیستم بسیار مناسب برای اجزای غیرفلزی است و اگر تگ و لیبل نصب شده بر روی اجناس از گیت عبور داده شود. بردهای tx-rx داخل گیت پالس تگ ها و لیبل های RF آلارم می زند و از این طریق اطلاع می دهد که جنس همراه با تگ و لیبل از فروشگاه در حال خروج است . گیتی که بدون نکته کور و خطا باشد بهترین گیت فروشگاهی است و سیستم دزدگیر فروشگاهی RF نیز به این صورت است که عاری از هر گونه خطا است و به همین دلیل بیشترین استفاده را در فروشگاه ها دارد .

گیت فروشگاهی RF

در فروشگاه های بزرگ به دلیل رفت و آمد زیاد و همچنین زیاد بودن اجناس مشتریان زیادی در حال ورود و خروج به چنین فروشگاه هایی هستند که به صاحبان چنین فروشگاه هایی پیشنهاد می شود که از سیستم گیت فروشگاهی آر اف استفاده کنند . زیرا به این دلیل که این گیت ها سرعت بالا و کارایی مناسب تری دارند و در فروشگاه های بزرگ می توان از آن ها استفاده کرد .

فروش گیت RF

گیت های RF مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان نه تنها در بازار داخل ایران بلکه در خارج از کشور نیز طرفدار دارد زیرا از بهترین محصولات و همچنین مواد اولیه مرغوب ساخته شده اند . ضریب اطمینان این تکنولوژی بسیار بالاست و خطا در آن بسیار کم مشاهده شده است و بنابراین کمترنی خطا در عملکرد آن وجود دارد .

مزایا و معایب دزدگیر فروشگاهی RF

  • لوزام جانبی و آنتن های آن قیمت پایین تری دارند
  • تنظیمات و نگهداری آن ساده و کم هزینه است
  • پایین بودن قیمت تگ ها و یلبل ها و همچنین ضخامت آن ها
  • بدون نیاز به هیچ گونه سیم کشی و همچنین همسان سازی ساده و آسان با گیت فروشگاهی مغازه های مجاور خود
  • تنوع مدل ها و محصولات این نوع از سیستم های ضد سرقت فروشگاهی اعم از تگ ها و ..
    مورد پسند سلیقه های مختلف
  • تشخیص نویز از سیگنال

اگر صاحب یک فروشگاه هستید و می خواهید فروشگاه خود را مجهز به سیستم گیت فروشگاهی آر اف کنید با مشاورین و مهندسین ما در مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را در خصوص خرید گیت RF , نحوه ی نصب گیت فروشگاهی آر اف و .. به دست آورید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.