نصب گیت فروشگاهی

نصب گیت فروشگاهی : گیت فروشگاهی وسیله ای الکترونیکی است که اغلب در محیط های تجاری و فروشگاه ها نصب می شود و کاربرد آن جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس و کالاها می باشد . وجود گیت در هر فروشگاه یا مغازه ای به منزله امنیت آن است . با نصب گیت فروشگاهی خیال صاحبان فروشگاه ها تا حد بسیار زیادی راحت شده است و مشتری نیز با خیالی آسوده می تواند خریدهایش را انجام دهد .

نصب گیت فروشگاهی به صورت استاندارد

اساس کار گیت فروشگاهی به این صورت است که تگ و لیبل هایی که برروی اجناس و کالاها نصب می شوند با فرستادن امواجی به گیرنده های گیت و یا همان آنتن ها که دارای محدوده مشخصی می باشد و در صورت خروج غیرمجاز کالا صدای هشدار گیت فروشگاهی به صدا درآمده و فروشنده را متوجه خواهد نمود .

نصب گیت فروشگاهی

در شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان افرادی متخصص و حرفه ای جهت نصب دزدگیر فروشگاهی استخدام و مشغول فعالیت هستند , افراد متخصصی که دارای تجربه و علم لازم برای راه اندازی گیت های فروشگاهی می باشند , متخصصان باید با انواع سیستم گیت فروشگاهی آشنایی داشته باشند و با توجه به سیستم گیت فروشگاهی که ممکن است از نوع گیت فروشگاهی با سیستم RF , EM و AM باشد اقدام به نصب نماید . شخص متخصص در راه اندازی گیت فروشگاهی باید به چندین نقطه توجه داشته باشد که از جمله ؛ تا حد امکان منابع نویز راشناسایی کرده و در صدد رفع آنها برآید , فاصله مناسب بین آنتن فرستنده و گیرنده را تشخیص داده و تنظیم نماید , نصاب باید دقت داشته باشد تا تداخلی بین سایر گیت های اطراف ایجاد نکند که در این صورت باعث به صدا درآمدن بوق خطا در دستگاه می شود .

  دزدگیر گیم نت

نصب فوری دزدگیر فروشگاهی

گروه فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید و واردات سیستم های گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن که شامل انواع تگ ها با تمامی فرکانس ها ( تگ صدفی , تگ مدادی , تگ گلفی و …. ) , انواع خنثی کننده ها و جدا کننده تگ و لیبل می باشد تمامی محصولات شرکت دارای 3 سال گارانتی و 6 سال خدمات پس از فروش می باشد . اگر شما قصد خرید گیت فروشگاهی دارید بهتر است با کارشناسان فروش شرکت اکباتان تماس حاصل نمایید و اگر تمایل داشته باشید می توانید کار راه اندازی گیت فروشگاهی را به متخصصان پرتوان شرکت بسپارید . تنها شعار مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان جلب رضایت مشتریان عزیز می باشد .

با ما حافظ هر آنچه که دارید باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *