نصب دزدگیر فروشگاهی

نصب دزدگیر فروشگاهی : گیت یا دزدگیر فروشگاهی وسیله ای الکترونیکی است که برای جلوگیری از به سرقت رفتن اجناس و کالاها در خروجی فروشگاه ها و هایپرمارکت ها نصب می شود و شامل آنتن و لوازم جانبی نظیر تگ و لیبل و خنثی کننده می باشد . گیت فروشگاهی برپایه ارسال و دریافت امواج الکترومغناطیسی کار می کند .

وظیفه گیت فروشگاهی تشخیص تگ هایی است که در محدوده و در شعاع آنتن ها قرار می گیرند . از این رو تگ هایی که برروی اجناس و کالاها نصب می شود در صورت خروج از محدوده فورا آلارم هشدار دزدگیر فروشگاهی به صدا درمی آید و فروشنده و صاحب فروشگاه را از خروج غیر مجاز کالا آگاه می کند . به نظر می رسد نصب دزدگیر فروشگاهی یکی از ضروریات محسوب می شود و می تواند جلوی ضررو زیان های ناشی از به سرقت رفتن کالا و اجناس را تا حدود زیادی بگیرد .

نصب دزدگیر فروشگاهی به صورت حرفه ای

نصب دزدگیر فروشگاهی سه بخش مهم را دربر می گیرد که عبارتند از برقراری اتصالات , تنظیم پارامترهای مختلف از جمله فرکانس مرکزی , محاسبه پهنای باند حساسیت و فرکانس سوئیب و … و در نهایت نصب فیزیکی دستگاه می شود .

نصب دزدگیر فروشگاهی

دقت داشته باشید که نصب هریک از سیستم های دزدگیر فروشگاهی اعم از سیستم AM, RFو EM هرکدام جداگانه نیازمند تخصص ویژه می باشد .

اما به هرحال برای نصب گیت با سیستم های متفاوت یک سری اصول باید رعایت شود که برای همه آنها صادق است , در ادامه به هر کدام اشاره خواهیم نمود ؛

  1. شناسایی منابع ایجاد نویز و برطرف کردن آنها و به حداقل رساندن نویزهای محیط اطراف دزدگیر : بنابراین از قراردادن سیستم گیرنده در کنار سیم های حامل جریان برق , وسایل برقی و الکترونیکی , لامپ های نئونی و … بپرهیزید .
  2. نصب آنتن های گیت فروشگاهی در فاصله مناسب : این فاصله براساس نوع گیت مورد استفاده , میزان نویز و خطا قابل تغییر است .
  3. ایجاد تناسب ظاهری بین آنتن دزدگیر فروشگاهی نسبت به دکوراسیون فروشگاه
  4. دقت و توجه نسبت به عدم تداخل با گیت های مجاور امکان دارد که فروشگاه مجاور شما نیز از دزدگیرفروشگاهی استفاده کند که در این صورت عمل سنکرون سازی و یا تداخل اواج به وجود می آید . برای جلوگیری از وقوع این رویداد با کارشناسان شرکت فروشنده صحبت نمایید .
  5. رعایت فاصله مناسب بین تگ ها و آنتن گیت فروشگاهی ؛ داشتن فاصله خوب و مناسب میان تگ ها و آنتن های دزدگیر فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است که رعایت کردن آن از میزان خطای دستگاه می کاهد . فاصله استاندارد بین تگ و دزدگیر فروشگاهی باید بیشتر از 150 سانتیمتر باشد .
  چرا از گیت فروشگاهی استفاده می کنیم؟

حال که گیت و دزدگیر فروشگاهی خریداری شده نیاز به شخص با تجربه و مجرب برای نصب و راه اندازی دارد . شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان با داشتن سابقه ای درخشان یکی از شرکت های فعال در ارائه و فروش سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد . تمامی کارکنان و کادر این شرکت در تلاشند با شناخت نیاز مشتریان بهترین و با کیفیت ترین محصولات را ارائه دهند . از اهداف بسیار سودمند این شرکت نصب حرفه ای گیت و دزدگیر فروشگاهی می باشد که کار خریدار عزیز را تا حدودی آسان نموده است .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *