معرفی گیت فروشگاهی گاندو – برند ایرانی دزدگیر فروشگاهی

معرفی گیت فروشگاهی گاندو  – دزدگیر با کیفیت ایرانی با خدمات پس از فروش بلند مدت و گارانتی :” یکی از به روزترین و جدیدترین گیت های فروشگاهی که طرفداران بسیار زیادی داشته است گیت فروشگاهی گاندو می باشد. این نمونه دزدگیر ها به دلیل اینکه سیستم‌های پیشرفته‌ای دارند می توانند مورد پسند بسیاری از استفاده کنندگان باشند. شاید برای شما هم سوال باشد که بدانید چرا اصلاً اسم این نوع گیت فروشگاهی را گاندو نام‌گذاری کرده‌اند که در واقع نام این گیت فروشگاهی از تمساح پوزه کوتاه گرفته شده است و دلیل نامگذاری نیز حمایت از این خزنده بوده است. در کشور ما ایران به این خزنده تمساح ایرانی نیز گفته می شود و برای حمایت از این حیوان که متاسفانه در کشور ما در حال انقراض می باشد این نوع گیت با عنوان گیت فروشگاهی گاندو یاد می شود.

گیت فروشگاهی گاندو

انواع متفاوت گیت فروشگاهی گاندو

گیت های فروشگاهی گاندو دارای انواع مختلف می باشند و برای مصارف مختلف از آن ها استفاده می شود در واقع به صورت کلی سه نوع فروشگاهی داریم که شامل موارد زیر می باشد:

گیت فروشگاهی برای تمامی فروشگاه باید استفاده گردد و در واقع به عنوان یک در ضرورت نامیده خواهد شد البته نبود گیت فروشگاهی برای فروشنده می تواند مشکلات متعددی را ایجاد کند. اما شما می توانید با نصب گیت گاندو در فروشگاه خود تا حد بسیار زیادی دزدی و سرقت را کاهش بدهید و البته خیال خود را در خصوص استفاده از افراد سودجو نیز راحت کنید. اگر میخواهید بهترین پاسخ را در خصوص گیت گاندو به دست بیاورید یا هر نوع دیگر گیت را که در فروشگاه نصب می کنید با بهترین کارایی مواجه شوید بهتر است بهترین نوع دزدگیرهای فروشگاهی را با توجه به محلی که قرار است از آنها استفاده کنید، انتخاب نمایید چراکه دقیقاً محصول به فروشگاه شما وابسته است.

  نصب دزدگیر فروشگاهی

چرا نصب گیت فروشگاهی ضرورت دارد؟

گیت فروشگاهی به سیستم امنیتی حفاظت کالا گفته می شود که در واقع این گیت ها می توانند نقش یک محافظ و نگهبان را در خصوص هر فروشگاهی ایجاد کنند. زمانی که گیت فروشگاهی نصب می شود دیگر سارقان و افراد سودجو به خودشان اجازه نمی‌دهند که وارد فروشگاه شوند و سرقت را انجام بدهند در نهایت میزان ضرر و زیان مالک نیز با کاهش جدی روبرو خواهد شد. گیت فروشگاهی با نام های دیگری نیز معرفی می شود که می توان به دزدگیر اجناس، دزدگیر لباس، گیت فروشگاهی، دزدگیر اجناس و گیت ضد سرقت و…. اشاره نمود.

امروزه با توجه به اینکه فروشگاه ها بزرگ تر شده اند و تعداد مشتریان روز به روز در فروشگاه ها با افزایش جدی روبرو شده است لزوم استفاده از سیستم های حفاظتی همچون گیت های فروشگاهی احساس می شود.

لازم است که بدانید سرقت در معمولاً در فروشگاه‌های انجام می‌شود که دارای سیستم های حفاظتی و گیتهای ضد سرقت نمی باشند. برخی از مالکان مغازه و فروشگاه ها اینگونه تصور می کنند که برای خرید گیت فروشگاهی هزینه کردن کار غلطی می باشد اما متاسفانه گاهی دیده شده با وجود دوربین های ضد سرقت در فروشگاه نیز سرقت از فروشگاه مورد نظر انجام می گردد و در این شرایطی باید بدانیم استفاده از گیت فروشگاهی گاندو و دوربین مداربسته در کنار یکدیگر می‌توانند مزیت های بی شماری را به همراه بیاورد. وظیفه گیت ضدسرقت هم این است که در زمان باز بودن فروشگاه از سرقت محصولات جلوگیری کند.

  نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی

در مواقع بسیار زیادی شنیده ایم که مشتریان گیت های فروشگاهی این‌گونه می گویند که ای کاش ما قبل از اینکه دچار ضرر مالی شویم از گیت فروشگاهی و سیستم ضد سرقت فروشگاهی استفاده می‌کردیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *