گیت فروشگاهی دست دوم

گیت فروشگاهی دست دوم : گیت فروشگاهی یکی از سیستم های حفاظتی و امنیتی می باشد که امروزه اغلب فروشگاه ها و مغازه ها مجهز به این نوع سیستم هستند . صاحبان مغازه ها و فروشگاه ها برای جلوگیری از به سرقت رفتن کالاها و اجناس خود اقدام به خرید و نصب گیت فروشگاهی می نمایند .

گیت فروشگاهی را نیز مانند سایر کالاها می توان به صورت دست دوم یا کارکرده خریداری نمود . معمولا گیت های کارکرده قیمت نسبتا پایینی دارند . برخی از افراد برای صرفه جویی در هزینه هایشان تمایل به خرید گیت دست دوم دارند به شرطی که محصول خریداری شده سالم باشد در غیر این صورت هزینه ای که بابت تعمیر کالا پرداخته می شود خریدار را متوجه صرف هزینه هنگفت می کند .

گیت فروشگاهی دست دوم یا نو ؟

اگر قصد دارید فروشگاه تان گیت دست دوم خریداری نمایید بهتر است باتوجه به شرایطی همچون شرط نصب و راه اندازی و گارانتی کوتاه مدت باشد . در ین صورت اگر گیت خریداری شده دارای نقص و مشکل باشد هزینه تعمیر آن بر عهده فروشنده می باشد و خریدار هزینه های سنگین برای تعمیر را متحمل نخواهد شد .

دزدگیر و گیت فروشگاهی دست دوم

ما به شما خریداران گیت فروشگاهی توصیه می کنیم برای خرید گیت فروشگاهی دست دوم از طریق آگهی های اینترنتی اقدام ننمایید , بهترین راه خرید مستقیم و بدون واسطه از شرکت های معتبر می باشد . زیرا گیت های فروشگاهی سیستم الکترونیکی هستند که دارای برد می باشند و برد نیز یک وسیله بسیار حساس الکترونیکی می باشد که ایراد جزئی در آن کارکرد وسیله را با مشکل روبه رو خواهد ساخت . هزینه تعمیر و تعویض برد بسیار سنگین می باشد . از این رو خرید گیت از فروشگاه معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد .

  گیت فروشگاهی

دزدگیر مغازه دست دوم با قیمت مناسب

شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان یکی از شرکت های معتبر در زمینه واردات و فروش گیت های فروشگاهی نو و دست دوم و یکی از پیشتازان فروش تجهیزات امنیتی و حفاظتی فروشگاهی می باشد . در صورت تمایل به خرید دزدگیر دست دوم می توانید به کارشناسان فنی شرکت اکباتان اعتماد کنید و سیستم مورد نظر خود را از این شرکت درخواست نمایید , زیرا بعد از خریداری گیت از این شرکت , نصب دزدگیر فروشگاهی توسط کارشناسان شرکت انجام می شود و بلافاصله دستگاه مورد تست و عیب یابی قرار می گیرد که در صورت داشتن نقص اقدام به تعمیر آن می نمایند . برای خرید گیت فروشگاهی با آگاهی و اطمینان خاطر با کارشناسان فروش شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان تماس حاصل نمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *