دزدگیرهای فروشگاهی برای پیشگیری ازسرقت

دزدگیرهای فروشگاهی برای پیشگیری ازسرقت : یکی از مواردی که می تواند سبب شود تا سیستم های دزدگیر فروشگاهی اهمیت زیادی داشته باشند،جلوگیری از سرقت و دزدی است.

سارقان اماتور در مقایسه با سارقان حرفه ای :

سیستم های دزدگیر فروشگاهی موجب می شوند تا سارقان غیرحرفه ی به دام بیوفتند و نتوانند به آسانی از فروشگاه سرقت کنند چون معمولا با چگونگی کارکرد این دستگاه ها آشنا نیستند و نمی دانند که با نزدیک شدن به آنتن ها و سیستم های جلوی درب خروج ، هشدار و آلارم دستگاه نسبت به محصولات و خروج آنها حساس بوده است. آنتن ها و سیستم های دزدگیر جلوی درب خروج قرار داده می شوند تا سارقان حرفه ی قادر به دزدی نباشند. جالب است بدانید که اغلب سارقان غیرحرفه ی اصلا وارد چنین فروشگاه های با این سیستم ها نمی شوند ولی این موضوع برای سارقان حرفه ی صدق نمیکند چون سارقان حرفه ی کاملا آشنایی با سیستم های دزدگیر دارند و می دانند که عملکرد آن ها چگونه است و راجب آن تحقیق کرده اند.

این نکته را بهتر است بدانید که جداسازی لیبل ها و تگ ها به شکل غیرقانونی از محصول نیز امکان پذیر است به عنوان مثال محصول یا کالای را که به آن تگ یا لیبل چسبیده باشد را درون یک کیف پر الومینیوم می گذارند. در اینجا بهترین راهکار این است که تگ و لیبل را به گونه به محصول بچسبانند که قابل دید نباشد چون گاهی ساقاران فراموش می کنند که لیبل و تگ ها را جدا کنند و همین مورد می تواند موجب شود تا از دزدی جلوگیری شود.

  قیمت گیت فروشگاهی

دزدگیرهای فروشگاهی برای پیشگیری ازسرقت

ویژگی های دزدگیرهای فروشگاهی برای پیشگیری ازسرقت

برخی از فروشندگان همواره برای محصولات خود تلاش می کنند که لیبل و تگ به گونه ی درون کالا جاسازی شود که اصلا دیده نمی شود و تگ های جوهری گزینه ی خوبی برای این مورد می باشند و معمولا این تگ ها نسبت به تگ های معمولی جداسازی سخت تری دارند و به راحتی جدا نمیشوند.

این امکان وجود دارد که سارقان وقتی می خواهند لیبل یا تگ را جدا کنند در معرض دید فروشنده قرار بگیرند و از اینکار صرف نظر کنند. با این وجود روش های زیادی وجود دارد که سارقان تگها را از محصولات جدا می کنند ولی بخاطر داشته باشید که با توجه به تحقیق های که صورت گرفته است سارقان به سراغ فروشگاه های می روند که از سیستم های دزدگیر فروشگاهی استفاده نکنند و این ریسک را نمی پذیرند چون ممکن است به دام بیوفتند.

با این وجود برای افرادی که صاحب کسب و کار یا فروشگاهی هستند توصیه می شود همواره برای جلوگیری از ورود سارقان به فروشگاه و پیشگیری از سرقت توسط آن ها از سیستم های دزدگیر فروشگاهی استفاده شود و به محصولات تگ یا لیبل بچسبانند تا به محض خروج غیرقانونی محصول یا کالا از فروشگاه ،مالکان و فروشندگان متوجه شوند.

خوشبختانه امروزه روش های متعددی به وجود آمده است که شما می توانید به واسطه آن ها از محصولات و کالاهایتان در فروشگاه تان محافظت کنید و تکنولوژی تا حدی پیشرفت کرده است که دیگر جای برای نگرانی در این خصوص وجود نداشته است.

  چرا از گیت فروشگاهی استفاده می کنیم؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *