نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاههای لوازم ارایشی

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاههای لوازم ارایشی : امروزه لازم است که سیستم های امنیتی برای هر فروشگاهی نصب شود و وجود آن ها یک ضرورت به شمار می رود. البته با این وجود نمی توان گفت که حتما صد در صد با وجود دوربین های فروشگاهی از دزدی و سرقت در فروشگاه جلوگیری می شود. مخصوصا وقتی که در فروشگاهها لوازم ریزتری نیز موجود است مثل فروشگاه لوازم آرایشی . تقریبا در این نوع فروشگاه به دلیل اینکه اقلام با حجم کم بسیار زیاد می باشد و امکان سرقت توسط سارقان بسیار زیادتر است.

گیت فروشگاهی لوازم ارایشی

اگر می خواهید بدانید که برای فروشگاههای لوازم ارایشی چه نوع دزدگیر فروشگاهی مناسب است باید مجدد به تکنولوژی EM و RF و AM اشاره کرد. البته ما بارها در خصوص این سه تکنولوژی توضیحاتی به شما ارائه کرده ایم. اگر قرار است برای فروشگاههای گیت فروشگاهی نصب شود که کالاهای شبه فلزی و ریز دارند باید از گیت فروشگاهی AM نصب شود که بهترین گزینه به شمار می رود. با این وجود مدیران می توانند از گیت های فروشگاهی EM نیز استفاده نمایند.

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاههای لوازم ارایشی

میزان هزینه نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاههای لوازم ارایشی

به دلیل اینکه هزینه کردن چنین سیستمهای به صرفه نمی باشد توصیه می شود که به سراغ سیستم های دیگر بروند. در نهایت به این نکته دقت کنید که در این فروشگاه ها نسبت به فروشگاههای لباس و کتابفروشی ها بازده این سیستم ها خیلی کمتر می باشد. برای کنترل نمودن بهتر این فروشگاهها نیاز است که در کنار گیت فروشگاهی از دیگر ابزارها مثل دوربین مداربسته نیز استفاده نمود.

  معرفی تگ RF و ویژگی های مهم آن
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *