تگ دست دوم ارزان قیمت

تگ دست دوم ارزان قیمت

تگ دست دوم ارزان قیمت  : تگ و لیبل یکی از لوازم جانبی و ضروری گیت و یا دزدگیر فروشگاهی می باشد . از تگ برای محافظت کالا در فروشگاه ها از سرقت یا خروج غیرمجاز استفاده می شود . انواع مختلف تگ در بازار موجود است . در حال حاضر استفاده از دزدگیر فروشگاهی برای حفظ امنیت و حفاظت کالاها از سرقت در فروشگاه ها رواج بسیاری پیدا کرده است . به خصوص فروشگاه های بزرگ که مجبور هستند تگ های زیادی را خریداری نموده و روی اجناس نصب نمایند .

تگ دست دوم ارزان قیمت

برای صرفه جویی در هزینه ها و پایین در آمدن هزینه برای خرید تگ بهترین راهکار خرید تگ دست دوم ارزان قیمت می باشد . هر محصولی را می توان به صورت کارکرده یا دست دوم خریداری کرد که معمولا قیمت کمتری نسبت به کالای نو دارد به شرطی که ارزش خرید نسبت به کالای نو را داشته باشد . برخلاف سایر کالاها همچون گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس که خرید کارکرده یا دست دوم این کالاها توصیه نمی شود , با این حال خرید تگ دست دوم یا کارکرده , به شرطی که از نظر کیفیت و هم فرکانس بودن با گیت مغایرتی نداشته باشد به نفع خریدار می باشد . تگ ها از جمله کالاهایی هستند که به سختی دچار خرابی یا مشکلات می شوند .

  نکاتی در رابطه با گیت فروشگاهی AM

تگ دست دوم ارزان قیمت

اگر قصد خرید داشته باشید می توانید تعداد زیادی از تگ ها را به صورت تصادفی انتخاب کرده و با کمک دستگاه امتحان کرده ودر صورت رضایت  خریداری نمایید . توجه داشته باشید خرید تگ دست دوم در صورتی به نفع خریدار خواهد بود که دارای کمترین میزان خرابی باشد تا خریدار مجبور به هزینه کردن برای رفع مشکل تگ نباشد . زیرا برای تعمیر تگ یا تعویض آنها مجبور نیاز به پرداخت هزینه های سنگین می باشد .

نکات مهم در خرید تگ و لیبل

مهم ترین نقطه ای که در خرید تگ های دست دوم ارزان قیمت باید توجه داشته باشید هم فرکانس بودن آن با گیت فروشگاه می باشد که اگر غیر از این باشد سیستم دزدگیر فروشگاهی به درستی کار نخواهد کرد .

تگ های گلفی AM از جمله تگ هایی می باشد که طرفداران و خریداران زیادی دارد و دارای تنوع کیفیت می باشد .  امکان خرید این نوه تگ به صورت دست دوم وجود دارد و فروشگاه های فروش لباس های مجلسی و اسپرت فروشی ها طرفداران سرسخت این نوع تگ می باشند . به طور معمول در خرید تگ های دست دوم باید به چند نقطه توجه داشته باشید از جمله کیفیت پلاستیک بدنه تگ در برابر فشارهای ناشی از افتادن و ضربات کوچک , مقاوت و کیفیت قفل تگ در مقابل ضربه و فشار و از همه مهم تر کیفیت هسته آهن ربایی داخل تگ می باشد .

  امنیت فروشگاه با گیت فروشگاهی

تگ ارزان قیمت را از کجا بخریم ؟

اگر قصد خرید تگ دست دوم و ارزان قیمت دارید می توانید از مشاوران شرکت معتبر کوشا الکترونیک اکباتان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید . بسیار مراقب باشید که اخیرا تگ های نامرغوب و خراب در آگهی ها به فروش می رسد در این صورت اگر اقدام به خرید چنین کالاهایی نمایید . ممکن است ضررهایی به خریدار وارد شود . توصیه می کنیم برای خرید تگ های دست دوم از مشاوران شرکت کوشا الکترونیک اکباتان راهنمایی بگیرید . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *