استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی برای فروشگاه مواد غذایی

استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی برای فروشگاه مواد غذایی : دزدگیر فروشگاهی آر اف به نسبت گیت فروشگاهی AM در فروشگاه های مثل فروشگاه های موادغذایی بازده کم تری داشته است ولی در این راستا نکته قابل توجهی وجود دارد که باید به آن دقت فراوانی داشته باشیم. در این مورد بازدهی بالاتر گیت فروشگاهی AM باید بدانیم که این بازده بالاتر نیاز به لیبل داشته است که با هزینه سه برابری روبرو خواهد شد. پس به مراتب باید هزینه های بیش تری صرف شود.

مثلا در صورتی که مدیریت فروشگاهی از گیت های RF بخواهد استفاده کند میزان سرقت از فروشگاه نیز تا حد زیادی افزایش می یابد. با این وجود این افزایش هزینه در مقابل با هزینه ی ناشی از تکنولوژی AM قرار می گیرد.

لزوم استفاده از گیت فروشگاهی برای فروشگاه مواد غذایی

زمانی که از سیستم های امنیتی استفاده می شود با این هدف است که از سرقت در فروشگاه جلوگیری شود. به همین جهت سه تکنولوژی AM و RF و EM مورد استفاده واقع می شوند. هر کدام از این تکنولوژی ها در یک مکان خاص و در یک شرایط خاص مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای متنوعی داشته اند. اینکه این سه تکنولوژی چه مزیت ها و معایبی نیز دارند به ما کمک می کنند تا بتوانیم بهترین انتخاب را در این رابطه داشته باشیم.

  معرفی تگ RF و ویژگی های مهم آن

استفاده از دزدگیر و گیت فروشگاهی برای فروشگاه مواد غذایی

در تکنولوژی گیت فروشگاهی EM ما با دو مزیت اصلی و اساسی روبرو هستیم که توانایی فعال و غیرفعال سازی لیبل های ضد سرقت به عنوان یکی از این مزیت ها به شمار می رود و مزیت بعدی به قابلیت جوابدهی بر روی فلزات اشاره داشته است. این تکنولوژی معایب و نقطه ضعفی های نیز داشته است که یکی از عیب ها به کارکرد بسیار ضعیف و دیگری به قیمت بالای آن مرتبط است. به همین جهت برای کتابخانه های مناسب است که کتاب را به امانت می دهد و همچنین فروشگاههای که اجناس فلزی گران قیمت دارند نیز می توانند از این تکنولوژی بهره مند شوند. این که شما برای کسب و کارتان از چه نوع دزدگیر و گیتی می توانید استفاده کنید به نظر دقیق کارشناسان نیاز داشته است تا بتوانید بهترین کارکرد را دریافت نمایید.

تکنولوژی های دزدگیر فروشگاهی برای فروشگاه های مواد غذایی

در تکنولوژی AM جواب دهی از تگ سخت یا لیبل بسیار مناسب تر است. اما وقتی قیمت این سیستم ها بالاست و در لیبل ها با ضخامت بالا و چسبندگی و … روبرو هستیم نیاز است که برای کتابفروشی ها و پلاسکوها این معایب را ذکر کنیم. بهتر است بدانید که چنین تکنولوژی برای عطر فروشی ها و آرایشی ها و فروشگاه های لباس استفاده می شود و نصب چنین تکنولوژی با این شرایط در این گونه مکانها جای توجیه داشته است.

  گیت فروشگاهی رشت – لاهیجان

در تکنولوژی RF نقاط قوت زیادی وجود دارد می توان از چسبندگی خوب و کیفیت برچسب ها با قیمت مناسب و عالی آنها را ذکر کرد. البته کارکرد بسیار مناسب گیت فروشگاهی با برچسب و تگ را نیز شامل میشود. به همین علت برای پلاسکوها و فروشگاههای کتاب تنها سیستمی که مناسب است سیستم گیت فروشگاهی RF است و می تواند با سیستم AM رقابت کند. در نهایت لازم است بدانید که فروشگاههای بزرگ و عظیمی مثل هایپرمارکتها دو تکنولوژی AM و RF را باید مورد بررسی قرار بدهند تا بتوانند بهترین گزینه برای رفع نیازهای مشتری متناسب با شرایط پیدا کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *