تگ یوفو – UFO

معرفی تگ یوفو : از دیگر تگ های که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد تگ یوفو می باشد. این تگ معمولا در فروشگاههای لباس و پوشاک قابل استفاده است. این تگ ها را با نام گریف نیز می شناسند و ظاهری زیبایی داشته اند و بسیار عالی هستند البته از نظر استحکام نیز مورد تایید هستند. این تگ ها مثل تگ صدفی، تگ گلفی استقبال خوبی از آن ها نشده است به همین جهت کاربرد کمتری دارند. با این وجود مشتریانی نیز وجود دارد که ترجیح می دهند تگ یوفو را بخرند.

تگ یوفو RF و AM

از این نمونه تگ هم برای سیستم های RF وجود دارد و هم قابل استفاده در سیستم های AM می باشند. در بازار این تگ ها علاوه بر گریف با نام تگ گریف X40 و X50 هم شناخته می شود.

قیمت تگ یوفو

با توجه به شرایط کنونی بازار ایران این نمونه تگ ها قیمت مشخص شده ی ندارند و برای اینکه بتوانید از قیمت بروز و دقیق آنها مطلع شوید نیاز است که حتما با شرکت تماس بگیرید تا جدیدترین و بروز ترین قیمت ها به شما اعلام گردد.

تگ یوفو - UFO

مشخصات تگ

این تگ ها همانطور که اشاره کرده ایم برای سیستم های AM و RF قابل استفاده هستند و دارای قطر 40 میلی متری می باشند. در فروشگاههای لباس و حوزه پوشاک میتوانند کارآیی خوبی را از خود نشان بدهند.

  تگ پاندا AM و RF

برای گیت فروشگاهی RF با فرکانس کاری 8.2 مگاهرتز و برای گیت فروشگاهی AM با فرکانس کاری 58مگاهرتزی کار می کنند. علاوه بر آنچه که ذکر کرده ایم با بند و بدون بند میتواند از آنها استفاده کرد.

تمامی گیت ها به این صورت هستند که برای حوزه های خاصی و کاربردهای ویژه ی طراحی شده اند و اگر در جای درست از آنها استفاده شود می توانند بهترین کارکرد را از خودشان نشان بدهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *