گیت فروشگاهی کیف و کفش

گیت فروشگاهی کیف و کفش : گستردگی گیت فروشگاهی به حدی است که امروزه برخی از اصناف که حتی شاید شما فکرش را هم نمی کردید مجهز به سیستم گیت فروشگاهی هستند یکی از این اصناف فروشگاه های لباس فروشی است که شاید با شنیدن این با خود فکر کنید که این دست از فروشگاه ها نیازی به دزدگیر فروشگاهی ندارند.

ولی در حالی که چنین نیست این نوع از مشاغل نیز امروزه فروشگاه های خود را مجهز به این نوع از سیستم های امنیتی کرده اند تا از این طریق بتوانند سود اندکی که از فروشگاه به دتس می آورند را از دست ندهند. زیرا اگر حتی یک کیف یا کفش آن هم از نوع چرمی و گران قیمت به سرقت رود فروشندگان چنین مشاغلی ضربه ی مالی می بینند پس بهترین راه کار این است که فروشگاه خودر ا مجهز به سیستم گیت فروشگاهی کنند .

فروش گیت فروشگاهی

مهمترین نکته ای که صاحبان چنین فروشگاهی باید در نظر داشته باشند این است که این نوع از فروشگاه ها باید تمیز و نوع چیدمان اجناس باید به گونه ای باشد که جلوی دید مشتری قرار بگیرد و نحوه چیدمان اجناس فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که با نصب تگ ها و لیبل ها از زیبایی فروشگاه کاسته نشود .

  دزدگیر مغازه و گیت فروشگاهی خارجی

مهمترین سوالی که در اینجا ذهن خریداران گیت فروشگاهی را به خود جلب می کند این است که با نصب تگ و لیبل برخی از اجناس مانند کفش و کیف ها مخصوصا از نوع چرمی ضربه یا پاره نشوند در پاسخ باید گفت که نوع سوزن تگ ها و لیبل های این دست از اجناس به گونه ای طراحی شده است که کوچکترین ضربه ای به اجناس وارد نمی کند به علاوه نیز با نصب این نوع از تگ ها و لیبل ها جنس زیباتر نیز دیده می شود .

گیت فروشگاهی کیف و کفش

هر فروشگاهی تگ و گیت فروشگاهی مخصوص به خود را دارد برای نمونه برای فروشگاه های کیف و کفش فروشی از گیت فروشگاهی AM استفاده می شود که تکنولوژی به کار رفته در این نوع از دزدگیرها مخصوص فروشگاه های کیف و کفش فروشی است و اکثرا از تگ مثلثی و مدادی ( پنسیل ) استفده می شود و برای لباس ها و کیف چرمی از تگ ها و لیبل های پوشاکی مانند تگ گلفی و تگ صدفی و برای کفش های چرمی نیز از تگ پنسیل به همراه سوزن استفاده می شود .

قیمت گیت فروشگاهی کیف و کفش

جهت خرید گیت فروشگاهی با کارشناسان فروش ما در مجموعه کوشا الکترونیک اکباتان تماس بگیرید و محصول مورد دلخواه خود را خریداری نمایید یا اگر حتی با نحوه ی نصب و کابرد این قبیل از تگ ها و لیبل ها آشنایی ندارید متخصصین و مهندسین مجموعه ما می توانند در مکان یا همان فروشگاه شما حضور یابند و اقدامات لازم را در زمینه ی نصب گیت فروشگاهی و در صورت نیاز تعمیرات لازم بر روی آن ها را انجام دهند . جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

  گیت فروشگاهی ارزان
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *