نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی

نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی : استفاده و نصب گیت فروشگاهی در عصر حاضر تبدیل به یکی از ملزومات کسبه و بازاریان شده است و نقش بسیار مهمی برای جلوگیری از سرقت کالا در فروشگاه ها ایفا می کند . به خصوص که فروشگاه های بزرگ و هایپرمارکت ها بیش از هر مکانی به دستگاه دزدگیر و گیت فروشگاهی نیازمند هستند . زیرا تردد و رفت و آمد در این فروشگاه ها بسیار است و احتمال به سرقت رفتن یا خروج غیرمجاز کالاها و اجناس بسیار زیاد است . گیت فروشگاهی دارای قابلیت های زیادی نسبت به سایر محصولات حفاظتی و امنیتی می باشد و تمامی اجناس از جمله پوشاک , لوازم بهداشتی , لوازم آرایشی , عینک , موبایل , کاکپیوتر , لپ تاپ , کتاب و ….. را دربرمی گیرد .

نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی

اگر امنیت فروشگاه تان برای شما مهم است و می خواهید که امنیت فروشگاه خود را با نصب گیت فروشگاهی بالا ببرید باید اقدام به خرید و نصب گیت فروشگاهی از نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی نمایید . با خرید و نصب گیت فروشگاهی شما دیگر نیازی به نگهبان یا نیروی کار بیشتر در فروشگاه خود ندارید .

نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی

گیت های فروشگاهی دارای سیستم های متنوعی می باشد که شامل گیت فروشگاهی با سیستم AM , گیت فروشگاهی RF , گیت فروشگاهی EM است . گیت فروشگاهی به همراه تمامی تجهیزات جانبی که شامل ؛ تگ یا لیبل , آنتن , جدا کننده یا خنثی کننده تگ و لیبل به فروش می رسد .

  گیت فروشگاهی کیف و کفش

شرکت فنی مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان با داشتن 13 سال سابقه درخشان , نمایندگی رسمی گیت فروشگاهی انواع گیت های فروشگاهی اعم از EM.RF.AM و لوازم جانبی گیت فروشگاهی در خدمت مشتریان عزیز می باشد .

نمایندگی رسمی دزدگیر فروشگاهی در تهران

گروه فنی مهندسی امنیت کوشا محصولات تولید داخل و وارداتی را با شرایط فروش عالی همراه با 3 سال گارانتی و 6 سال خدمات پس از فروش و همچنین نصب و راه اندازی گیت فروشگاهی به فعالیت می پردازد . همچنین این شرکت با داشتن کادری مجرب قادر به تعمیر انواع گیت های فروشگاهی با سیستم های مختلف می باشد . و در صورتی که مشتری اقدام نماید , تعمیرات لازم را انجام می دهند .

دفتر مرکزی شرکت فنی و مهندسی کوشا الکترونیک اکباتان در تهران خیابان جمهوری واقع شده است . و نمایندگی آن در شهرستان های بزرگ کشورمان آماده ارائه خدمات و فروش محصولات به مشتریان می باشد . جهت خرید محصولات شرکت اکباتان تنها برقراری تماس با ما کافی می باشد . و در صورت تمایل کارشناسان ما می توانند مشاوره هایی در خصوص نحوه ی خرید کالا و نصب آن به شما ارائه دهند .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *